Spor salonu için tavsiye?

İst alibeyköy Eyüp en yakın en iyi spor merkezi bilen var mı acaba


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Yerden çok salon kalitesi ve anlayışı önemli

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Ya bişey dicem konuyla alakasız ama kızın biri renodan anlayan var mı demiş tavsiye veriyoruz rone alana kadar opel ford al diye ben büyük araba istiyom bunun desine bak kaybol demiş bu kadar mal olabilirmi bir insan 38 bin tl sembole vericek kazıklansın bana dimi hem soruyo hem engelli valla kızlara akıl vermicen salıcan kazıklansın gece gece asabımızı bozuyo it

En İyi Kız Görüşü

  • Alibeyköy terminal de var hemen arkasında çok yakın

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Terminal derken ve adı nedir acaba gittin mi gideni tanıyor musun otobüs terminali mi anlamadim

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      5393392117 numaram benim ok taz bana kız isen yoksa zaten gorusmm iyi akşamlar

    • 3ay

      Saçmalama erkek olsam kız hesabımı açıcam üffff ne saçmalıyorsun ama aramıyorum bb

Erkekler Ne Diyor 2

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...