ARKADAŞLAR SPOR YAPIYORUM AMA DAHADA KİLOLANDIM?

benim çocukluğumdan beri hep kilo problemim vardı işte okuldakiler hep dalga geçerdi. ama derslerime onem vermekten hiç spora başlayamamıştım. zaten ailem beni spora yazdırmazlardı. para tuzağı olduğunu düşünüyolar. bende 11. sınıfta 12. sınıfta falan evde bir sabit bisiklet aleti vardı onu sürüyodum günde 30-40-50 dakika çünkü sınavlara hazırlanıyodum. ama fark ettimki hani küçüklüğümden kilom biraz boya gitti ama belim normal sayılabilir güzel bir inceliği vardı, ama bir anda kalça basen şişkinliği çıktı. ama accaaayip bir iğrençlikte kim kardashian gibi ama kalçam çok yukardan başlıyo bide bacaklarımda kalın. kollarımda biraz kalın gibi ama belim ince ve gerçekten iğrenç bir görüntü oluşturuyo. spor yaptıkça dahada kilo aldığımı fark ettim 50 kilodam 70e kadar çıktım ama 70de göstermediğime eminim boyum 1,65 falan boyda kaynaklanıyo olabilir o kilo ama gerçekten bıktım ozellikle basen kalça ve bacakk ya şu bacaklarım kesip atmak istiyorm şu an bile bisikletteyim yani hayatım bununla geçiyo ama sanki basenim dahafa büyüdü off bir çare lütfen


0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • 3 gün boyunca yemek yeme acıktığında karnın dan ses geldğinde sadece su iç + dışarı çıkıp hızlı adımlarla yürüyerek ayakların yorulana kadar gez 4,5 kilo vermek garanti.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İlaç kullanırken bile bir anda etki göremezsin. Ya da mrsela ateşin çıkar ama üşürsün. Bunlar ters tepkidir. bir müddet daha yap aynı devsmsa ara ver bir de öyle gözlemle derim brn. Kolay gelsin bu arada 😀😂

    1|0
    0|0
    • 3ay

      spor yapmayınca kiloda vermiyorum kiloda almıyorum ama işte kilo vermiyorum sıkıntı orda kilo vermem lazım😂 teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      ben zaten çikolata falan yemeği sevmem şekerli şeyler sevmem o kolay, bayada su içeri yani çok terliyorum kışın bile o yuzden ama o ara öğün kayıso falan onu deniyim aynenn sçttırır 😂😂 zayıflatır sonuçtaa teşekkkürlerrr ya 💜

    • 3ay

      Rica ederimm 😂😂💕

Erkekler Ne Diyor 3

Kızlar Ne Diyor 3

  • yanlış bir şeyler vardır dengeli besleniyor musun? beslenme çok önemli sonuçta

    1|0
    0|0
    • 3ay

      evet tabikide beslenme onemli zaten ama annem bana bitkisel beslenmeme izin vermiyo, kahvaltı etmiyorum, oğlen ne bulursam yiyorum akşamlarıda annem ne yaptıysa onu yiyoruz ekmek yemiyorum çok yemekte yemiyorm

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      yok şu sıralar kilo alımım durdu yemeklerin beni etkilediğini sanmıyorum çünkü bir aralar o diyey prgramlarını uyguladım ve yine kilo aldm oyuzden uygulamıyorm

    • 3ay

      uygulama sana yaramamış ozaman

  • Kilolanmak diye bir terim türkçemizde yoktur get the f*ck out of here

    1|0
    0|0
    • 3ay

      ee ne diyim bayan tdk? ben burda sinir krizi geçiriyorum kalkmış ne diyo

  • Yemek yeme spordan hemen sonra

    1|0
    0|0
    • 3ay

      spordan sonra yemiyorum zaten spor boyunca sadece su içiyorum oyle çok acıkan biri değilim yemeğime dikkat ediyorum

Yükleniyor...