Öncelik erkekler olmak üzere soruyorum..

öncelikle ben 21 yaşında bir bayanım,sevgilim oldu olmaya çalıştı bir sürü şey .. sorun şu ki sevgili durumlarını sevmiyorum,yanlız oldugumuz bir ortamda illa yakınlaşmaya çalışılıyor,ya öper ya dokunmaya çalışır,hepiniz mi böylesiniz,bu konuda beklentisi olması beni deli edio,aşkın sevginin bu yönünü sevmiyorum,sizce uzaktan yakınlaşmadan sevgi olmaz mı?artık sevgili olmak istemiyorum kimse ile,sadece uzaktan bakacagım evlenene kadar?ahh evlenmek deyincee bir de ilk gece off off yani:((iğrencc..neyse bir konuyu da merak ediorum ama sormaya cekiniyorum aslında :s?

Neyse şimdi cesaret geldi:) erkeklerin HEPSİİ illa bişeyler yaşıomu yaşaması gerekio mu ?yani bir bayanla ilk şey... açıklayıcı olmasını temenni ediyorum


0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaklaşımın çok güzel, hep böyle devam et. O şekil erkeklerden mümkün olduğunca uzak dur. Herkes öyle değil, sana seni kullanmak isteyenler denk gelmiştir.

    1|0
    0|0
    • Son paragrafa dikkat etmemiştim. Erkekler illa şeyler yaşıyor mu demişsin..Kendi adıma cevap vereyim; Zina gafletine düşmedim çok şükür.Zinayı bırak, karşı cinsin tokalaşmak haricinde elini tutmuşluğum yok. Ben erkek olduğum halde, kendimi tutabiliyorsam , kızlar hayli hayli tutabilir, kimse bahane bulmasın.

    • Hepsini Göster
    • böyle diyebilen erkeklerin olabilmesi de güzel +1

    • Eyvallah maydanoz kardeş, sağol. Olması gereken bu zaten.

Erkekler Ne Diyor 12

  • teknik olarak evet, bir şeyler yaşanması gerekir sevgili olmak için. bir şeyler yaşamazsan normal arkadaşlık olur.

    mesela kız arkadaş / erkek arkadaş terimleri. bunlar hep yabancı dillerden bize geçmiş şeyler. ingilizcede "kız arkadaşım" dersen o kızla yatıyorsun demektir, eğer yatmıyorsan "bayan arkadaş" dersin.

    özetle teknik terim gibi düşünürsen evet sevgili olduğun kişiyle cinsellik yaşarsın, yaşamadığına sevgili demezsin.

    sen normal bir arkadaşlık kurmak istiyorsun; bu da olabilir. o zaman bunu açıkça ortaya koymalısın karşındaki kişiye. burada anlattığın gibi sana yakınlaşan erkeklere de anlatmalısın :)

    baştan adını koyar ve o şekilde devam ettirirsen arkadaşlık ilişkinde problem olmaz.

    yoksa karşındaki erkek sana sevgili gibi davranır ve sürekli cinsel beklentisi olur doğal olarak.

    0|0
    0|0
    • ama arkadaş değiliz ki, seviyoruz aşığız, belki ilerleyen süreçte evleneceğiz,ama bu durumlar beni soğutuyor bir anda..

    • açıkçası tam anlayamadım o zaman. cinselliğe karşı tamamen soğuk musun? yoksa sevgilin mi sekse aşırı ilgili? tamam bazı şeyler zamanla gelişir ve ilerler ama ya hep ya hiç gibi anlıyorum ben yazdıklarından?

    • evet,cinsellik zaten düşünmüyorum bir ilşkide de sadece onun arada tam olarak bunu demese de bazı girişimlerini görüncee,yanıldıgımı zannettim..

  • Sevgi aşk kesinlikle son derece önemli insanı ilk harekete geçiren dürtüdür bunlar, sonrasında ise doğanın kanunu gereği her iki taraf içinde yaşanması gereken bildiğimiz zorunlu ihtiyaçlarımız gibi birşeydir cinsellik, ancak doğru zamanda doğru kişiyle, öncelikle her iki tarafında ruhen ve bedenen hazır olması gerekiyor. Zorla olacak ve yaşanacak bir durum değildir kesinlikle, zaten hiçbir heyecanı, anlamı ve hazzı olmaz, her iki tarafta istemeli, önemli olan ilişkiyi bu radde getirebilmek zaten, bundan sonra özel olan birşeyleri paylaşabilirsiniz. iki yarımın bir bütünü oluşturması olayı yani...

    1|0
    0|1
    • Evet günümüzde artık böyle değil ne yazıkki birşeyler çabuk tüketiliyor. Sonrası ise hep hüsran...

    • evet maalesef günümüz..

  • herkes öyle değildir ama büyük çoğunluk öyle sapıklık türk erkeklerinin ruhunda var bunun sebebide bastırılmış duygular bence avrupada insanlar cinselliği istedikleri gibi yaşıyorlar genel olarak onlarınki de doğru değil tabiki ama bizde bu durum ters tepiyor işte senin erkek arkadaşında olduğu gibi mesela erkekler sapığa dönüşüyor birde bu internet çıktıktan sonra p*rno vs hepsinin gözü iyice açıldı :) büyük bir çoğunluk karşısındaki bayana sadece cinsel obje gözüyle bakmaya başladılar, başladık diyeyim :) bende erkeğim sonuçta :D son soruna gelecek olursak hepsi illa birşeyler yaşamıyor ben yaşamıyorum mesela :) umrumda filanda değil olmazsa olmaz değil benim için cinsellik.

    0|0
    0|0
  • Seven adam evlenene kadar dokunmaz.Sende kendini belli edeceksin.Ama öyle çokta ıyy yapmayacaksın erkek soğur başkasına bakar.Arasıra da ellet,öptür bişeyler yap :D Nadiren elde tutmak için gerdek gecesinde ıyy diyosan sende problem var demektir. :D

    1|0
    0|0
  • genellıkle bayanlara ıgrenc gelır zaten bu durum ama sonrasında gusel gelır.. mesela sen sımdı dudaktan opmek belkı ıgrenc gelıyor demı.. ama opunce tadı farklı gelıyo gusel oldugunu soluyorlar

    0|0
    1|0
  • Birisiyle çıkmak demek bütün ihtiyacını onunla gidermek demek yoksa neden çıkılsın ki anlamsız olur

    0|0
    1|1
  • kertenkelekertenadam isimli arkadaşa katılıyorum.

    0|1
    0|0
  • Öpmek Bence Güven Verir Yakınlaşmak İse Senle Birleşmek İster Ama Bunu Yapman İçin Gerçekten Sevmen ve Onunda Seni Sevdiğini Bilmen Lazım ki Sonra Başına Çok Kötü Şeyler Gelmesin :)

    0|0
    0|0
  • Evlendikten sonrada mi cinsellik yasamak istemiyorsun?

    0|0
    0|0
    • illa yaşanacak yani doğanın gereği,şu an da karşıyımm ..böle gtmez umarım o zman da

    • Suan zaten olmamasi en dogrusu. Ama evlendigindede bunu istemiyorsan piskolojik ya da fiziksel sorunlusundur

  • benim için herşey seks değildir...yanında olmak bile beni mutlu eder...

    0|0
    0|0
    • aynen beraber gezip dolaşmak bile yeterr...saol yaa

  • doğamızda var bizim dediklerine saygı duyuyorum ama ilişkiler böyle yürümüyor

    0|0
    0|0
  • evet bütün erkekler öyledir, seyin olsaydi hak verirdin bize :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • hayır her erkek öyle değil canım merak etme.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...