Birini elde etmek için ne gibi taktikler uygularsınız?

erkekler de kızlar gibi sevdikleri birini elde etmek için planlar yapar mı? bir gün iyi bir gün kötü davranır mısınız? başka ne gibi şeyler yaparsınız?


0|0
2|15

En İyi Erkek Görüşü

  • şantajla kuntajla uğraşmam hiç işim olmaz adam gibi gecer karşısına ben senle ciddiyim derim tutarım elinden sımsıkı seni bırakmıycanm helalimsin derim yani izin ver derim zaman tanıyalım derim tehtid şantaj onu sadece yıpratır üzer bir daha olucağı varsada olmaz insan neyse o olmalı herzaman bir gün iyi bigün kotu olmamalı ne üzmeli ne üzülmeli ne kırmalı nede kırılmalı insan yılanı deliğinden cıkarmayı biliceksin zehirini içine akıtmayı değil

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • elde etmenin taktiği yoktur .. iki tarafda isterse zaten herşey olur .. ama bazen yapılan taktikler ya da uygulamaya koyulan düşünceler ters teper ve hiç birşey düşünüldüğü gibi olmaz .

    doğal , sade, yapmacık tavırlardan uzak olursan zaten senin kendine olan öz güvenin ile karşıdakini etkilersin :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler erkekler erkekler erkekler hiç bişey yapmayı bilmiyor .. sadece çapkınlığı bilen bir kaç takım insan var geriside ayarlayamicağı kızlarıbırakır ayarlayabileceği kendine göre kızlara sallar veyatta kendinden kücük kızlarla çıkmaya calısırlar .. :D

    1|0
    0|0
  • ben, gel seni annemlerle tanıştırayım diye eve çağırırım, aaa annem alışverişe çıkmış şimdi gelir deyip beklerken ilaçlı gazoz içiririm. başka da taktik bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • umarım su senı umursmayan cocuk degıldır bu kısı yoksa cok uzulurum.. unut derım ama yenı baska bır cocuksa evet boyle kucuk oyunlarla kendını sana cekmeye calısıyor olabılır..senı tanımaya bıle calısıyor olabılır

    1|0
    0|0
    • yok bu başka biri öbürü üzerinde daha fazla düşünmeye gerek olmadığına karar verdim :D

    • işte bu takdır ettım senı..ama baska hobıler falanda edın ıllakı bır erkegın hayatına gırmek zorunda degılsın bır alana yonelıp o alanda ılerlemeye calısırsan daha mutlu olacaksın..ama ben su ana ıcın hazır degılım dıyorsan eskıye gıtmektense bu yenı kısıye yonlenmen daha ıyı

    • illa biri olsun diyen biri değilim ama bu çocuk saçma bir şekilde yer etmişti kafamda son bir aydır neyse takmıyorum artık. pek çok işe yarar uğraşım var neyse ki ordan yırtıyorum

  • doğal ve samimi olmaktan daha iyi bir yol yok sanırım :) ama bazen kendini istetmek peşinden koşturmak değerini daha bir arttırabiliyor fakat senden vazgeçmeyecek şekilde ayarlaman lazım :)

    1|0
    0|0
  • fbı cıa görse yaptığım planları ,beni müsteşar olarak atarlar:DD

    2|0
    0|0
  • bir çok taktiğim mevcut. yeter ki isteyim her türlü elde ederim...

    0|0
    0|0
  • ben değil onlar düşünür

    0|0
    1|0
  • genelde seçmem, seçilirim. böyle daha iyi oluyor. en azından samimiyetini tanıyabiliyorum bu şekilde..

    0|0
    1|0
  • kendim olurum başka hiçbir şey yapmam. Beni sevecekse ben olduğum için sever. Yok sevmeyecekse hiç uğraşamam...

    0|0
    0|0
  • hiç bişi yapmam ne gücüm nede taketim var böle şeylere.

    0|0
    0|0
  • bence kadınlar dişiliğini kullansa kafi...

    0|0
    0|0
  • Demek kızlar senin dediğin gibi elde etmek için mahsustan bir gün iyi bir gün kötü davranıyorlar ha? Taktik bu öyle mi?

    0|0
    0|0
    • yani kimi taktik için yapar kimi gerçekten bir gün iyi bir gün kötü hissettiği için yapar

    • Var var benim başımda da öyle bir dengesiz.

  • kişiye göre değişir genede. kimine saldırgan, kimine kaçak dövüşmek lazım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • olduğum gibi hiç eklemem üstüne seven sever zaten :)

    0|0
    0|0
  • bir gün iyi bir gün kötü davranmak elde etmenin yolu değil bence dengesizliğin ta kendisi

    1|0
    0|0
Yükleniyor...