Yengeç burcu erkekleri ciddiye alarak cevaplar mısınız ?

burçla ne alakası vat demeyin.yengeç burcu bir erkekten hoşlanıyorum o da benden hoşlanır gibiydi ama çok dengesiz davanıyor.bir gün iyiyisek ertesi gün yüzüme bakmıyor.siz yengeç burcu erkekleri olarak hoşlandığınız kıza nasıl davranırsınız ?


0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • bence bu soruyu yengec burclarına sorma :) su anda aklımda degıl kıtaplara bakmam lazım ama yengec burcu degıskenır sagı solu bellı olmaz tabı senın burcunda önemlı yıldızların zühre utarid olarak degısmesı dogum saatı ve gunune bakıs acısı sen de dahıl butun burclarda farklı etkıler yaratır yanı aslında yengec burcu erkelerın hepsı aynı olmaz burclar kendı ıclerınde uc fasıfta ayrı ayrı ıncelenır ayrıca senın burcunda önemlı dedgım gıbı her burc her burcla anlasamaz bu sorunun cevabını cok detaya gırıp daha baska konulara sapmadan basını derde sokmadan gzlı ılımler hazınesı kıtabının 7. cıldınde bulabılırsın

    1|0
    0|0
    • teşekkürler benim burcum kova

    • Hepsini Göster
    • yorumların için teşekkür ederim , sağol :)

    • rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) ama unutma herşey gözde biter karşı cinsi etkilemenin en büyük rolünü gözler üstleniyor... saygılarımla iyi günler dilerim :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • cok normal bu burctakı kısılerın duyguları hep aynıdır bırgun sankı mılyonlar kazanmıs kadar neselı oburgun dunya batmıscasına kederlı...vay be sayende unıde 4 yılllık ev arkadaslıgı yaptıgım alı geldı aklıma..o da boyleydı ama sana sunu soyluyum eger bu duruma alısırsan vefalı bır erkek gorursun karsında hıcbır zaman bırakmaz senı..eskı ev arkadasım alının 6 yıllık ılıskısı var ve evlılıge gıdıyor

    0|0
    0|0
  • Ben yengeç burcuyum maçoyum ama bir okadarda utangaç ve duygusalım arada bendede oluyo kararsızlıklar ben mesela severim ama garanti beklerim karşımdakinden kesin teklifi mi kabul edicek mi ya etmezse filan öyle diye diye kız benim onu umursamadığımı düşünüyor ve benle olan muhabbetini kesiyor yani sana diyiceğim ilk adımı sen at sen 1 adım atarsan o sana 10 adım gelicek

    0|0
    0|0
    • aynı muhabbet esnasında bana bir güzel bakıyo güzel konuşuyo saniye sonra laf sokuyo kendince kaba davranıyor seven insan yapar mı ki

    • Hepsini Göster
    • peki merak ediyorum hoşlandığın kıza kaba ve dengesiz davranırmısın uzak dururmusun ondan ?

    • Ben zaten hoşlandığım kıza kolay kolay yaklaşamam biraz zamanımı alır :) neyse ilk tanışma faslında filan çok utangacım sonradan açılırım ama açıldığım zamanda arada sırada dengesiz hareketlerim olur ama sonra ben çok pişman olurum

  • erkeğini bilmemde kadını lanet yalancı aşşalık oluyo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ya aynen , ne düşünüyo kafada ne tartıyo bilemiyorum ama bir geliyorum gayet normal , b geliyorum görmemezlikten geliyo. :s

    0|0
    0|0
    • bizi sınıyolar herhalde

    • valla düşünmekten başım agrıyo. Bi gün ölye bir gün böyle. Güya yengeç burcu duygusal olur. biz dengesizlerine denk geldik gliba :/

    • evet yaa herkes yengeç erkeklerini çok mülayim biliyo

  • ben 1 yıldır yengeç burcu erkekle çıkıyorum hala çözzemedim ki siz daha sevgili bile değilsiniz çok zor durum allah sabır versin hepimize tam bir dengesizler ama severse sonnuna kadar sadık ve aşık kalır

    0|0
    0|0
  • alıngan ve sinsi oluyorlar nefret ediyorum.onları çok iyi tanırım bence kaç.

    0|0
    0|0
  • benimde hoslandigim cocuk yengec burcu ve duygularini anlamak imkansiz gibi bişey... dengesiz mi pic mi anlayamadim :D

    0|0
    0|0
    • işte onların bu hali bizi yıpratıyor hep acabalardayız

    • aynen ya :(

Yükleniyor...