Arkadaşlar aranızda lisanslı spor yapan var mı?

Arkadaşlar aranızda lisanslı spor yapan var mı?


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

  • basketbolda var

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • 16 yaşına kadar büyük bir takımın altyapısında basketbol oynadım. Sakatlandım bıraktım.

    18 yaşına kadar da satranç oynadım. TÜrkiye yaş gruplarında ve çeşitli müsabakalarda derecelerim var.

    0|0
    0|0
  • gençken vardı 3000 metre cross ve amatör futbol...

    0|0
    0|0
  • 5 yıllık lisanslı eskirimciyim ama sorunun geleceği son noktayı gerçekten merak etmeye başladım =)

    1|0
    0|0
    • ne alaka lan şaban

    • Bir anaokulu mezubuna daha denk geldim,iyi mi :) anlam karmaşası yaşayan bir ergen.insan bir soru soruyorsa bunun bir de sebebi olmalı elbet,senin gibi küçük beyinliler farklı yollara sürebiliyor arabayı :)

  • Halk oyunları lisansım var.

    0|0
    0|0
  • Taekwando ve futbol lisanslarım var. Sorunun devamı var mı peki?

    0|0
    0|0
  • oluyo bayağı esklıden vardı 4.5 sene lısanslı futbol oynadım ama artık amatorce devam ediyoruz lısans mısans kalmadı

    0|0
    0|0
  • Futbol, basketbol ve hentbol lisanslarım var:)

    0|0
    0|0
  • Ben Okçuyum :)

    0|0
    0|0
  • lisans dedinde önemli bişey lisanssız artık her şey zor

    0|0
    0|0
  • 6 yıllık boks geçmişim amatör kümede futbol lisansım motorsporlarında da derecem var,ne olucaktı :))

    0|0
    0|0
  • Taze Tenisciyim, 6 Aylık Lisansım Var

    0|0
    0|0
  • 8 yıllık judocuyum

    0|0
    0|0
  • Ben değilim

    0|0
    0|0
  • su ve su topu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Evet var.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...