Fitness'cı arakadaşlar bana yardımcı olun böyle bir vücud için neler yapmalıyım?

arkadaşlar baya bir kilo fazlam var ilk önce bunları atmaya çalışıyorum sadece cardio yapıyorum günde 1 saat... sabahları 2 yumurta yiyiorum 1 dilim tam buğday ekmeğiyle... sıfı karbonhidratlı ketojenik diyette denedim fakat bana yaramadı... neyse öğlen tavuklu salata yiyorum aralarda havuç yoğurt badem falan ya da birazcık meyve... akşamlarıda ne yemek varsa yiyorum eğer a. sam 1 dilim ekmekte akşam yiyyorum... neyse ben sonra sarkma olmaması için vücut yağımı olabildiğince düşürmek istiyorum kas kütlemide olabildiğince arttırmak istiyorum bazı erkekler ne yapsan da olmaz diyorlar sizce bu kadının vücudu gibi vücud yapabilirmiyim?
fitness'cı arakadaşlar bana yardımcı olun böyle bir vücud için neler yapmalıyım ?




0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • o asla olmaz asla yapamazsın diyen adamlar bir b*k bilmeyen adamlar. millet 140 kilolardan düşüyor 65 70 lere tek haneli yağ oranlarıyla. olmıycak bir şey yok. mesele koruyabilir misin ya da ne kadar süre koruyabilirsin? asıl cevap araman gereken soru bu. çünkü böyle bir hayat günde br saat idmanla olmaz hayatın bu iş olmalı.
    kendimden çok basit bir örnek vereyim. siklet büyütmek için 7 8 kilo gibi bir kilo almam gerekiyordu. 5 ay boyunca alarmlı saatle 3 saatte bir yemek yemek zorunda kaldım. bir yerde çalışıyor olsan da, o an uyuyor olsan da kalkıp yiyorsun. sonra yine sıfır yağ sıfır şeker beslenmeye başladım. tadını hatırlamadığım çok fazla yiyecek vardır ki ben 65 - 75 kilo arasında seyreden bir adamım düşün. yani yapmak değil korumak zor olan.

    1|0
    0|0
    • sıfır yağ beslenmeye karşıyım mesela omletimi ya bir tatlı kaşığı zeytinyağıyla yaparım yda bir çay kaşığı tereyağ ile :) onun dışında ben şu an sadece fazla kilolarımdan kurtulmak için günde 1 saat tempolu yürüyüş yapıyorum sadece... ama ileriki hedefim yukardaki kadın gibi olmak o zaman bir salona yazılmayı düşünüyorum zaten ve daha dikkatli olmayı :)

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim tavsiyelerin için :) ya ne biliyim bazıları cidden hiç yağ kullanmıyorda haşlama falan yiyyorlar :D ondan dedim :)

    • Rica ederim. :)

En İyi Kız Görüşü

  • Senelerini vermen lazım ki sende kas yapmak için yeterli hormon yok ilk olrak kilo vericeksin ve sarkma olmayıp bu hale gelmek için ilk beslenme ikincisi fitnessa gidiceksin başka şansın yok bu şekilde olamazsın başka türlü 2 ay zayıflama süreci olur gerçi kilona bağlı ondan sonra sana protein tozları önericekler ki sen çok kaslı olmak istiyorum dersen 6 aya kadar protein tozlarıyla çalışırsın belkide 1 sene ondan sonra hormon ilaçları kullanman gerekir ki buda pek sağlıklı olmuyor serüvenin böyle devam ederr

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • yağ oranı çok düşük bu definisyonu sağlayabilmek için prof destek alman lazım

    1|0
    0|0
    • fazla kilolarımdan kurtulunca zten bir spor salonuna yazılmayı düşünüyorum ama yemek işi nasıl olacak dengelimi yoksa karbonhidratsız mı? kilo başı 1 gram protein lazım onu biliyorum

    • bu kadının steroid kullanmış olma ihtimali var bicepsteki damar bile belirgin ki bunun yağ oranı yüzde 7-8 falandır bir kadın için çok düşük, karbonhidratsız olmaz hiçbir diyet protein sentezi için gereklidir karbo aynı zamanda, önemli olan sağlıklı karbonhidratlardan dengeli olarak almak

    • çok teşekkür ederim :)

  • iğrenç mk bendeki bayaa sert karşıdaki pambuk olsun

    0|0
    0|0
  • Bence uğraşma boşver can boğazdan gelir yiyiver gitsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...