Kapat

Eski sevgilize laf atsalar veya dövseler ne yapardınız

Ayrıldığınız ama zamanında çok anılarınızın olduğu biri. Kıza biri laf atıyor erkekler ne yapardınız veya erkeği dövüyorlar kızlar ne yaparsınız. Maksat eğlenmek


0|0
10|4

En İyi Kız Görüşü

  • Haberim olmazdı ki bundan :D ama sevmiyorsam nefret ediyosam

    elime cips kola alıp izlemek isterdim.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 9

  • beni terkettiyse eski sevgilim, gün intikam günüdür canın çok acıyo mu bebeğim beter ol der yürür giderim, ben terkettiysem ve içimde bişeyler varsa hala mavi tuvalet terliğimle onu dövenlere dalarım ^^

    0|1
    0|0
    • Duyguların bittiyse başkasını seviyorsan artık?

    • Hepsini Göster
    • Ben seni kastetmiştim :)

    • beter ol diyip yoluma devam ederim umrumda olmaz.

  • Durun lan ben dovcem yaparim :D saka bir yana cok agir bir durum yoksa polisi cagiririm baktim durum cok agir biber gaziyla dagitirim sonrada benim eskiye bir tane yapistirir (icimde kalmasin :D ) saglik ocagina gotururum.

    0|1
    0|0
  • Bekleyin, mısır patlatıp geliyorum :)

    0|1
    0|0
  • barut bulundu mertlik öldü 1e1 kavga etseler tepki gösterirdim de 1e10 kişi dalmaya kavga demiyom zaten linç diyom

    0|1
    0|0
  • Üzülürüm de yapcak bir şey yok yani.

    0|1
    0|0
  • polis çağırırım ya da ortalıgı ayaga kaldırrım hiç bişy bulamazsam elime ne geçerse fırlatırım

    0|1
    0|0
  • hiç bişey oh iyi olmuş derim

    0|1
    0|0
  • :D Dayak yemez o..

    0|1
    0|1
  • Beni ilgilendirmez.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...