46 kiloyum göbeğim var yardımcı olur Musunuz?

46 kiloyum  göbeğim var yardımcı olur Musunuz?


0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Yardımcı olun derken?
    Göbeğini biz mi taşıyalım anlamadım.

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bunlar hep sporsuzluk kardeş hani insanlar diyor ya diyet yapacağım incecik olucam tüm basenim göbeğim gidecek yok öyle bir dünyaa ve genelde o insanlar zayıflamaya çalışırken ya ama benim basenim duruyor yüzüm çöktü derler.. Çünkü vücut önce yakılması kolay olan maddeyi yakar daha sonra zora doğru gider ve her insanın yakılması kolay olan bölgesi farklıdır ve zor olan kısımlara kilo problemi çıkar bunun için tek etkili yöntem bölgesel spordur. Sevgiler.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Boyun 140 degilse sadece gobekten olusuyosun heralde

    0|0
    0|0
  • deadlift squat binch

    0|0
    0|0
  • O kiloda göbek varsa boy kısadır.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      164 iste

    • 3ay

      Kız ortalamasına göre fena değil nasıl oluyor acaba? Ödem olmasın? Bence doktorlara danış. Daha fazla kilo verirsen içe büküleceksin.

    • 3ay

      TSK ederm doktora gidicem

  • Sağlıksız şekerlerden uzak durmalısınız , protein ağırlıklı beslenip yağ yakmalısınız , zayıflamak değil ama demek istediğim yağ yakmak.

    0|0
    0|0
  • La benim sağ bacağım ve kolum 46 kilo zaten.. Ne göbeği allasen?

    0|0
    0|0
  • o kiloda göbek olmaz tümör dür o

    0|0
    0|0
  • Gel biraz yevmiyeyle çalış amelelik yaptıralım sana 2 haftaya kalmaz fıstık gibi olursun

    0|0
    0|0
  • boy kaç

    0|0
    0|0
  • Maşallah ben 80 kiloyum göbeğim yok

    0|0
    0|0
  • seks yaparsan hemen zayıflarsin

    0|0
    0|0
  • Selülit olmasın, tüy olamsında göbekten bişey olmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Spor yapman gerek yürüyüş mekik vs

    0|0
    0|0
  • Yürüyüş yap düzenli

    0|1
    0|0
  • 46 kiloya nasıl göbek oluyor hayal edemedim

    0|0
    0|0
  • Ne yapalım ://

    0|0
    0|0
  • Mekik çek bol bol alısıcaksın zamanla ilk günde 10 la baska sonra çoğalt ama hep ay düzenli ara verme

    0|0
    0|0
  • nasıl yani?

    0|0
    0|0
  • Boyun kac bence mekikle sikilasman lazım benim de gobegim var ama senden 10 kilo fazlaym

    0|0
    0|0
    • 3ay

      İnsalah gider göbeğimiz 💕

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Günde 200 tane cekiyorum sabah 100 aksam 100

    • 3ay

      Sikilasma yok mu

Yükleniyor...