Telefona inen spor uygulamaları ile kilo almak?

Merhaba herkese. Arkadaşlar ben çok zayıfım hiç iştahım yok. Yemek çok yemediğim için de malum kilo alamıyorum. En sonunda spor yaparak kilo almaya karar verdim fakat evimin çevresindeki spor salonları aylık 200tlden başlıyor. Evde telefona indirdiğim uygulamadan bakarak spor yapsam kas yaparak kilo alabilir miyim acaba?
+ düzenli olarak yapıp alırsam eğer kaç kilo alırım ayda?


0|0
4|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Abi ne anladım biliyor musunuz :D Telefona inen uygulamalar benim kilomda artışa neden olur mu filan algısına kapıldım troll sandım ciddiymiş :D af kafam ah :DDD istemeden güldürdünüz.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Senin o dedigini ben yapiyorum yalniz yemiyosan spor yaparak kas yapamazsin sadece kilo verirsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kişiye özel olur program genel ordakiler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Spor yaparak kilo nasil aliniyo 😲

    0|0
    0|0
  • Her seyi ekmekle ye geceleri cok ye kalorili seyler yeee

    0|0
    0|0
  • Ağırlık da çalışman lazım

    0|0
    0|0
    • Evde dambıl seti var zaten onu da kullanıcam

    • YouTubeda genç ve fit diye bir kanal var evde fitness yapıyor onlar ve protein ağırlıklı beslen yemek Yemen lazım

Yükleniyor...