Galatasarayın kadiköyde şampiyonluğunu kutlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

bence yanlış bir davranış...herkes kendine yakışanı yapmadı...siz bu konuda ne düşünüyorsunuz...


0|0
4|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben fenerbahçeli olarak söylüyorum, takımımı koruduğum falan yok galatasara'yı kötülediğimde yok. Fakat gerçekten Galatasaray'ın orada kutlama yapması gs oyuncularının soyunma odasının duvarına yazılar yazması bunlar hiç hoş şeyler değil. Fenerbahçe'de bir çok kötü yanlış davranışlarda bulundu maç esnasında bunlarda bir gerçek. Volkan'ın yapmaması gereken birçok davranışları vardı ama bence Sabri hak etti. Geldi durup dururken ittirdi adamı. Yenilgiden sonra saha ortasında sevinmeleri cidden ayıptır. Yenseler bişey demicem hadi yendiler diye seviniyorlar. Bir çok köşe yazarıda bu konuyu anlattı. Herkesin tek bir cevabı vardı. Futbol tarihinde yenilipte sevinen takımı ilk defa görüyoruz. Galatasaray adını türk tarihine yazdırdı. çoğunluk bu cümleyi kurmuş

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 10

  • hala futbol konuşmak !

    0|0
    0|1
  • Son 2 haftaya Şampiyonluğu garantilemiş bir takım her hafta her stadda kutlama yapmayı hakediyor

    0|0
    0|1
  • Ben FB liyim bunda yanlış görmüyorum. Adam şampiyon oldu rakip sahada kutlamak en büyük zevkidir..Bende FB şampiyon olunca gidip arenada şampiyonluk turu atmaktan mutlu olurum..

    0|0
    0|0
    • haklısınız.bence verilmiş en iyi cevaptı...bir fbli olarak bunu bende söylüyorum...

  • Sizin tercih ettiğiniz biryer varsa söyleyin orada kutlayalım :/ Şampiyonuz kardeşim nerede istersek orada kutlarız ! ayrıca kadıköyde kutlamak paha biçilemez :D Bizde herhafta şampiyonluk kutlamaktan sıkıldık aslında keşke son hafta belli olsaydı. Fenerin hayalleri biraz daha devam ederdi belki :)

    0|0
    0|1
  • Galatasaray şampiyonluğunu o maçta ilan etmiş olsa kutlaması normaldi O maçı kazanmış olsada normaldi ama sen şampiyonluğu gecen hafta ilan etmiş kutlamışsın üstelik bu maçıda kaybetmişsin maç sonu sahanın ortasında sevinmeleri bence saçma oldu

    Not - Fb li değilim

    0|0
    0|1
  • Hak ettiği şampiyonluğu tabiki kutlayacak

    0|0
    0|0
  • galatasaray kendi kendini rezil etti. son 1.5 yıldır ele geçirdiği psikolojik üstünlüğe ciddi zarar verdi.

    0|0
    1|1
    • Biz kupa odaklı düsünüyoruz.


      12 mayıs 2012'de kupa var dediler ama yalnız mac kadıköyde dediler.


      Dedik hicbir önemi yok,isin icinde kupa varsa psikolojik üstünlük bize gecer.


      Dedik hangi skor bize yarıyor,dediler beraberlik yeter,berabere kaldık,kupayı Fb'nin elinden aldık.


      Yarın gene isin icinde Kupa olsun ve galip gelmemiz gereksin,galip gelir gene Kupayı alırız.


      Biz her zaman Kupa odaklı düsünürüz.


      12 mayıs 2012 sizin tüm galibiyetlerinize değer.

    • Hepsini Göster
    • Sinirinden gülebilirsin ama yemezler.


      12 mayıs 2012 icinize öyle bir oturdu ki bir daha da cıkmaz.Cünkü öyle bir mac tarihte gelmedi ve gelmezde...


      Siz sırf bizi yendiniz diye kendinizi en iyi ilan ediyorsanız.2012-2013 sezonunda bizde 2 kere sizi yendik.O zaman en iyi biziz..

    • :D:D:D:D: 2 kere mi yendiniz iyiymiş. senin yaş kaç gs nin feneri yendiğini gördün mü kadıköyde . biz sırf sizi 2 3 maçtır yeniyoruz diye değil kadıkoyde 15 yıldır yeniyoruz dıye en iyi biziz diyoruz. sen gelmiş 15 yılı 2 maçla mı kıyaslıyosun ? içimize oturan bişey yok ama sizin oturmuş oyuncularınızda dahil gelmiş duvarlara saçma sapan yazılar yazmalar falan mondragonun büyü yapıp soyunma odasını ateşe vermesi mumlarla. Gelen her futbolcunun içinde güfte oluyor yenemediği için feneri

  • Fb taraftarına,yıkılmadık,ayaktayız ve Şampiyonuz mesajı verdiler.

    Netice olarak Şampiyonluk herseyin üstünü örtüyor.

    0|0
    0|2
    • maç boyu galatasaraylı oyuncular fenerli oyuncuların kucağından inmedi.

      şahsiyetsiz bir futbol sergiledi. mücadele edip yener yenilir o zaman sevinir anlarım.

      sen maç boyu sahada gezin fener seni eze eze yensin sonra ezikler gibi sevin.

      içiniz alıyorsa tüm kupalar sizin olsun.

    • tam tersi oldu,olaya taraflı göz ile bakma..fb'li futbolcular her türlü camurlugu yaptı..taraftarlarda 90 dakika küfür etti.


  • alışkanlık yapmış yanlış ama

    0|0
    0|0
  • kışkırttılar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hak Eden Kazanır Canım Sen Fenerlisin Diye İlla Fenerin Kupa Alması Gerekmiyor Oyun Bu Sonuçta Yenmekte Var Yenilmekte .!

    0|0
    1|2
    • ben fenerli değilim canım.hata vardı farkındamıydınız bilmiyorum...

    • Hepsini Göster
    • öyle birşey dedimi ben...

    • Dünden Belli Söyleniyorda

  • sanki millet yatıp kalkıp bunu düşünüyor

    0|0
    0|1
  • Pazar gününden sonra yine mi maç oldu?

    0|0
    0|1
  • Yanlış bişi yok bunda Şampiyon biziz ve istediğimiz her şekilde kutlarız..

    0|0
    0|2
Yükleniyor...