Hayat Kadınlarını ve dışarıdaki o.pu kızları neden yadırgıyorsunuz ?

Evet sorudaki gibi neden yadırgıyosunuz Özellikle kızlara soruyorum .Onlar olmasa biz bu kadar rahat olamazdık .Evinde ayak ayak üstüne oturup televizyon izlemeyecektiniz.Sokakta bı o yana bı bu yana sallana sallana gıdemezdınız .Hey siz erkekler ananızı bacınızı cocugunuzu sokaga salamazdınız ..onlara dua edin bence .. Ben boyle dusunuyorum ..Bana katılan var mı ?


0|0
10|19

En İyi Kız Görüşü

  • he tecavüzden bizleri korudukları için minnettarım tüm fahişelere.

    cidden mantıklı mı bu dediklerimiz?

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Yazının özeti :Allah başımızdan eksik etmesin onları.

    3|0
    0|0
  • güzel bir konuya değinmişsin dostum toplum olarak tabularını yıkamamış ataerkil düşünce yapısını benimseyen ve feodal yapı altında ilişkilerinişekillendiren bir toplumuz fakat o*lara bence senin baktığın açı çok yanlış sebebi ise şu baskıcı toplumlarda erkek karşı cins oluşulmaz olarak görür kadınlar namusun simgesinden başka bir şey değildir bu tarihsel çağda yaşamış klanlarda da böyleydi durum böyleyken günümüzde o*ları hem cinslerini rahatlatıyorlar diye algılaman objektif bir düşünce yapısı değil dostum olaya bir sosyo kalıtımsal açıdan bakarmısın.

    0|0
    0|0
  • Mesleğinde ve işinde sana başarılar diliyorum saygılar ...

    2|0
    1|0
  • Evet asıl onlara o. demek yerine onları pazarlayıp, satan iblislere demek lazım, onlarda erkeğin o. oluyor... Bazılarını zorla bile satıyorlar, tabi bu dışarıdan bakıldığında belli olmuyor. Asıl o. olan kendisini namuslu gibi gösterip sonra her işi yapanlardan oluşuyor.

    0|0
    0|0
  • çok düşüncelisin

    0|0
    0|0
  • Ben hayat kadınlarını asla yargılamam, eğer çok seversem, eşim yapıp nikah bile kıyabilirim bir gün. Çünkü insanın eskisi kulanılmışı olmaz. Belki çaresizlikten düştü o yollara, siz de kızsınız, kadınsınız, hiçbir kadın bunu isteyerek yapabilir mi? Lütfen siz cevap verin! Maalesef en büyük darbeyi de hemcinslerinden, bayanlardan yiyorlar.!

    1|0
    0|0
  • Bu ne zikko bir düşünce ya ? Genelev olmasa millet başkalarına tecavüz ederdi ,sokakta rahat gezemezdik falan.Ne alakası var la ? Kundaktaki bebeğe tecavüz eden,8 10 yaşındaki kız,erkek çocuklarına tecavüz eden parasızlıktan geneleve gidemediğinden mi ? ya da sokakta kaşar kız gezmiyor diye mi ? te Allah'ım ya. neyse tamam sakinim

    0|0
    0|0
  • yahu neden yargılıyorsunuz diyorsun kalkıp kızlara or..pu diyorsun ne ayak onu çözemedim

    3|0
    0|0
  • Hayat kadınlarını öyle bir tanıtmışsın ki bütün kadınların ataları sanki

    2|0
    0|0
  • Cevabını gerçekten merak etmediğin soruları sırf soru sormak olsun kota dolsun diye sorma : )

    1|0
    0|0
  • nasıl yani bu düzenen sağlanmasında onların payımı var. senin süylediğinin doğruluğu kelebek etkisinin doğruluğu kadar olabilir bence!

    0|0
    0|0
  • alttaki yorumumda kullandığım ilk cümle için soruyu sorandan özür diliyorum.Düşüncemi karşıdakinin düşüncesine saygı duyarak söylemeliydim.Tekrardan özür diliyorum.Saygılar...

    0|0
    0|0
  • Suleyman demirelin sozu vardir,keraneleri kapatalimda millet bizi mi sksin diye bu soz acikliyo sanirsam herseyi

    0|0
    0|0
  • ben yadırgamam sonuçta onlarda insan ve erkeklere hizmet ediyorlar.adam abazaysa seks hayatını seviyorsa ihtiyacını bu tür kadınlarla karşılıyorsa yadırgamamak lazım...

    0|0
    0|0
  • hayırdır noluyor neden feryat ediyon

    0|0
    0|0
  • Ben sadece hayat kadınlarına acıyorum. Dışlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • farklı bir bakış açısı olmakla beraber o.rspu kelimesi sendeki önyargının dışarı yansıması olmuş bence. sen de anlattığın çizgiye gelememişsin daha yani.

    0|0
    0|0
  • Hatun Suleyman Demirel'in kizi... link

    0|0
    0|0
  • Ben yadırgamıyorum.İnsan nasıl yaşamak isterse öyle yaşar kimseyi ilgilendirmez.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • yaw bu ne iğrenç bir düşünce

    onların yaptığı ahlaksızlık,evinden giden erkekler de var

    nasıl bir kızsın sen?!ahlaksızlık boyutu ayrı,ekdnini onların yerine koy

    gelen giden seninle?algılayabiliyo musun

    buna dur denilmesi lazım!her halükarda

    3|1
    2|1
    • Genelevleri kapatalım da vatandaş bizi mi s..ksin. Süleyman DEMİREL (Gerçektir, araştırabilirsin.)

    • ahlaklı olsun,eşiyle yapsın

      beklesin..

    • namus bu herkes aynı algılamıyo malesef..

  • he zaten onlar da sen akşam kocana başım ağırıo de diye seks işçiliği yapıyorlar demi. akıl fikir. kendini dünyanın merkezi sanan firijit karılardan koru bizi tanrım.

    1|0
    1|0
  • hayatın ınsana ne oyunlar oynayacagı bellı olmaz.

    4 ever lilya (daima lilya) filmini tavsıye ederım, bu konu ıle baglantılı.

    1|0
    0|0
  • bence sen daha aşağılıksın.nasıl da kendine böyle bir pay çıkartıyorsun anlamıyorum? herkes gönül rızası ile mi yapıyor acaba..tüüüü seninle aynı cins olduğuma utandım tabi gerçekten kadın isen..

    0|0
    1|0
  • gerizekalı mısın rol mü yapıyorsun?

    3|1
    0|0
  • bu kınanılacak bir durum değil.onlar sayesindemi rahat herkez?insanın içinde varsa gider, ne yaparsa yapar.onlar var diye değer verdği bayanada yapıyorsa haksızlığı,sözüm yok.tarifsiz.

    0|1
    0|0
  • ne alaka evde ayak ayak ustune atmak Sokakta bı o yana bı bu yana sallana sallana gıdememk onu anlayamadım. ?

    0|0
    0|0
  • Cinsel yolla bulaşan hastalıklar genelde onlardan bulaşıyo bilmem farkındamısın? Dediğin gibi rahat edebilirsin ama yarın bigün beraber olduğun insan sırf senin bu duacı olduğun insanlar yüzünden hastalık kapmış olabilir!

    0|0
    0|0
  • Şurada elime geçirsem 3 gün dayak atmak isteyecegim insanlardan birisin şuan evet çok önyargılıyım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...