Recep Tayyip Erdoğan'ın anneler günü sürprizi

Başbakan hani anneler gününde annelere sürpriz yapacaktı hani nerede sürprizi gören bilen duyan var mı?:))) Her sene aynı yalan.

Askerlik düşecekmiş miş miş:D Millette boşu boşuna ümitleniyor...


0|0
05

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • mal ya karaktersiz her sözünde çok duruyo da bide sürpriz mi yapacakmış iyi bak mazeretide reyhanlıdaki olay olur öyle der

    1|1
    0|0
    • Aynen öyle. Millet kan ağlıyor kılını bile kıpırdatmıyor sonrada olay oluyor onun üzerine yıkıyor. Yapabildiği tek şey bu

    • Hepsini Göster
    • haklısın yazık üzülüyorum onlarada nerde fakir fukara gariban asker var onlar ölüyo çok kötü hissediyorum duyunca

    • Aynen öyle.. Allah hepsinin yardımcısı olsun

  • Abd ye gitti. Büyükleriyle görüşsün olaylar yatışsın gelir.

    0|0
    0|0
  • Askerlik çok önemli değil artık 15 ay ayrı kalıyor insanlar, şehirdışında okuyanlar 2-4 sene ayrı kalıyor, yapabiliyorsa şehit ailelerinin intikamını alsın Abdullah Öcalanı idam ettirsin

    1|1
    0|0
    • Dediklerin doğru da bence askerlik önemli sonuçta vatana emanet ediyorsun. Hak yiyor zenginler paşa paşa gezerken orta veya maddi durumu iyi olmayan insanlarda askerliğini yapıyor. Sonra da başbakanım diye geçiniyor.

    • Hepsini Göster
    • Sovmuyum dedim dayanamadim bir elime gecisem o * cocugu amini cibiliyetini zuriyetini evini bacasini yattigi yatagani yorganini nevresimini odasini evini barkini siktigimin yorgansiz iti..

    • Sirf senin icin su sayfadan uyelik aldim lan akilsiz fikirsiz insan burada gecenin korlerinde ben sicacik yatagimdan feda edip kimsenin gormedigi bilmedigi daglarda nobet tutuyorum sen yattigin yerde rahat uyu diye ben kendimi siper ediyorum sen burada kalkiyorsun olmayan beyninle askerligi okumakla disarida kalmakla yasamakla kiyasliyosun ben anamin sesini duydugumda gozyaslarima hakim olamiyorum sen universitede kari kiz pesinde kosan itlerle beni bir tutuyorsan benim hakkim sen ve senin gibilere helal degil

  • asgari ucreti artırsın once ne askerligi amk millet acından oluyor

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...