Spor salonundan memnun değilim nasıl para iadesi alabilirim?

Merhaba arkadaşlar cuma günü önce spor salonuna yazıldım dün başladım adam dün bir koşu bandının nasıl açılacağını gösterdi bide kaç dakika yapacağımı gösterdi bisikleti ve eliptik bisikleti kendi ayarladı bugünde dedimki bisiklet nasıl ayarlarıyor gösterirmisin nasıl ayarlandığı göstermedi yine sonrada kendim zar zor ayarlamayı öğrendim adam hiçbişi göstermiyo nasıl para iadesi ayabilirim

Güncellemeler:
Yardım edebilecek yokmu?

0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

  • Zor alırsın

    0|0
    0|0
    • nasıl alabilrim tavsiye verirmisin

    • Normal rica et , ayrılmak istiyorum vs. Zorluk çıkarırsa da artık bakarsın kendine güveniyorsan..

    • ne yani kavgamı edeyim

En İyi Erkek Görüşü

  • Adam sana kağıt imzalattımı?

    0|1
    0|0
    • hayır hiçbir şey imzalatmadı sadece bilgisayardan kayıt yaptı ve kart verdi kardeşim

    • Hepsini Göster
    • sağol inşallah

    • Amin önemli değil :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 3

  • zor alırsın

    0|0
    0|0
    • Nasıl alabilirim sence tavsiye edermisin?

    • verirmisin dicektim pardon

  • Alamazsın

    0|0
    0|0
  • ver la parami diyerek.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      hahaha çok akıllısın gülmekten altıma s*çtım

Yükleniyor...