Yarın anneler günü ve ben sevdiğimin annesiyle ilk defa tanışıcam napmalıyım nasıl davranmalıyım ona karşı???

yarın anneler günü ve ben sevdiğimin anesiyle ilk defa tanışıcam ve evlerine gidip hem tanışıcam hemde anneler gününü kutlucam sizce nasıl davramalıyım napmalıyım çünkü ilk izlenim çok önemlidir bu arada sevdiğim insan bu seneye kocam olucak bu yüzden ailesi benim için değerli ve bende utangaçlık var çekingenimde biraz izce nasıl konuşmalıyım bide yarın sevgilimin annesine çicek versem nasıl olur hanği çiceği annesine vermemi tavsiye edersiniz lütfen yardım edin arkadaşlar ?


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • Canım bol sans öncelikle :)) Bende utangactım ama ne kadar rahat olursan o kadar güzel gecer ondan onu sıradan bir insan gibi gör ki utanma :) Orkide al paran varsa ya da param yok dersen 10-20TL'ye rengarenk cicekler var al onlardan bir tane :) cok abartmana gerek yok cok abartılı giyinme oturmana falan dikkat et sempatik ol yeter :))

    0|0
    0|0
    • nasıl konuşmalıyım ne demeliyim sizce ?

    • Hepsini Göster
    • saol canım

    • rica ederim canım bol sans :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ağır başlı ol doğal olmaya çalış çegingenlik utangaçlık kötü bişey değil normal ilk tanışma kendin gibi davran hoş görülü ol cana yakın davran annesine karşı şımarık olma :)

    0|0
    0|0
  • elini öpmekle başla. ama sadece çiçekle gitme. bir de vazo al mesela.

    0|0
    0|0
    • vazo ne alaka :)

      çicek saçma mı olur sence

    • çiçeğini senin vazona koysun. her baktıkça seni hatırlar. çiçek solar ama vazo solmaz. her daim gözünün önünde olur...

  • Kadinlarkulubu die bir sayfa var oraya sorsana bir surru tecrubeli kadin var burasi bekarlarin olusturdui bir yer genellikle

    0|0
    0|0
    • bu sitedeki üyeler daha samimi ve içten geliyor bu yüzden burdan sordum

    • Hepsini Göster
    • Ozaman nickinin gerceklemsi icin bir neden yok mutluluklar :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bence ne olursa ol kendin olmaya calis..öz güven göster..ne kadar güclü biri oldugunu ifade et

    asla yapmacik davranma..cicek konusuna gelirsek..bence nisanlina sor ..eminim o annesinin hangi cicegi sevdigini biliyordur..biliyorum cok heycanlaniyor insan :)

    0|0
    0|0
  • sevgiline sor hangi çiçeği sever diye ona göre alırsın

    0|0
    0|0
    • o bilmez ki annesinin hangi çicegi sevdiğini sence hangi çiceği almalıyım ya da çicek almasam mı saçma mı olur çicek almam

Yükleniyor...