Eski sevgilimin telefon numarasını nasıl bulabilirim ?

TC kimlik numarasını biliyorum. Adını-soyadını biliyorum. Taşınmadıysa, oturduğu şehri de biliyorum. Çok uzun zaman oldu...

Numarasını bulursam belki aramam bilemiyorum. Aslında bir arkadaşından öğrenmeye çalışabilirim. Ama onunla iletişim kurup sorarsam; % 1500 ona söyler aradığımı.

Belki de tamamen unutmalıyım artık. :(

Güncellemeler:
Ya aslında öğrenmek istediğim sadece telefonu değil. Facesi veya twitter hesabı varsa, öncelikli onları öğrenmek istiyorum.

Face'de o isimde üç kişi var; sadece bir tanesinde resim-paylaşım yok veya gizlemiş. O mu değil mi bilemiyorum.

Ama bildiğim birşey var ki, onu aradığımı bilmesini istemiyorum.

0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevgilisinin tc sini bilen erkek helal olsun :D aslın da fena fikir değil , bir da manitam olursa Tc sini kenara yazim :D

    Ezberlersem aayyyyyy aşkım ben bile Tc mi ezbere bilmiyorum der , da çok gözüne girerim :D :D

    0|0
    0|0
    • Üniversiteden dolayı yazmıştım bir yere... Yani okulla ilgili birşey olur falan diye. Bu şekilde kullancağımı düşünmemiştim kaydederken.


      Aslın neyi öğren biliyor musun:

      Arkadaşlarının ev ve cep telefonlarını al-yaz. Çünkü kendisi telini değiştirirse, ancak onlar aracılığıyla iletişim kurabilirsin.

    • eyvallah bilader bir gün onlar dönmeyip ben ararsam bu dedini bir sonra ki sefere harbiden yaparım ;) inş. bulursun .

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 5

  • adını soyadını baba adı nerde oturduğunu bana söyle sana tlf numarasını verim hemen

    0|0
    0|0
    • Dostum, bununla ilgili bir link varsa verir misin lütfen.

    • Hepsini Göster
    • İzmit-merkez onu biliyorum. Ya aslında ona ne diyeceğimi de bilemiyorum; o yüzden arasam da şu anda konuşmak istediğime emin değilim. Belki de özledim ve sadece ondan haberdar olmak istiyorum...

    • aramaktan bişe olmaz derdini emin ol cok iyi anlıyorum. izmit merkez yeterli olur muhtemelen.

  • 118 ile başlayan servisleri arayıp bulmaya çalışsan daha kolay olmaz mıydı ? :)

    0|0
    0|0
    • Aklıma geldi de, oradan verecekleri numara ona mı ait öğrenmem için aramam gerekir.

      Belki de öyle yaparım.

  • daha öncedemi platonik ti

    0|0
    0|0
    • 3-4 yıl çıktık. Güya evlenecektik.

  • kaç yıl oldu ayrılalı neden ayrılmıştınız halen sevgi vaarmı yoksa Öyle bir aklınamı geldi

    0|0
    0|0
    • Sevgi mi, yarım kalmışlık duygusu mu bilemiyorum ama birlikte çok şey paylaştık ve o şekilde bitmemesi gerkiyordu. O da ben de istemedik böyle olmasını... :(

    • ayrılalı kaç yıl oldu

  • Ekle facesini degilse silersin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...