Stajyerlik yaptığım yerde haksızlık var..

anasınıfında stajyerim arkadaşlar stajda toplam 8 kişiyiz diğer arkadaşlarım bu sene ygs ye hazırlanmak icin rapor almışları haftalarca gelmediler bir tek ben almadım çünkü benim hazırlanacak vaktim oluyodu zaten onlarda ders çalısacam ayağına yatarak orda burda gezdiler notum kırılmasın diye vede ordaki hocamın bende emeği var diye her gün gittim. hocalarda gelmeyenlerin notunu kıracaz falan diyolardı hatta arkalarından bayağı konuştular ama ygs den sonra gelmeye başladıklarında iş değişti hiç bişey olmamış gibi davrandılar onların gelmediği sürede cocuklara herseyi ben yaptırdım onların işlerini yapmak zorunda kaldım saflığımdan değil malesef bende öyle bir huy var birini yarı yolda bırakamıyorum bende hocalarımı bırakmadım şimdi hepimiz staj dosyası hazırlıyoruz ama onlarla benim aldığım puan aynı onlarda 100 alıyor bende.haksızlık değilmi arkadaşlar keşke bende o zaman gitmeseydim hem bütün herşei tek basıma yaptım onlar gününü gün etti hemde sankı herseyi onlar yapmıs gibi notlarımız aynı ve hocalarda iki yüzlü davrandı düsündükce cok zoruma gidiyor sinir oluyorum haksız mıyım arkadaşlar?


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • haksızlık her yerde var :)

    0|0
    0|0
    • aynenn

    • o yüzden takılma derim kendin adaletli ol böyle bölye çoğaldıkça adaletliler her şey daha güzele gider :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • çaliş çaliş çaliş

    -para ?

    para yok firmamız seni deniyor :D

    0|0
    0|0
  • sanırım hocalar dosyalara bakıcak ona göre puan vericek sende son puanlar bilgisayara girilmeden git asıl hoca kimse onunla konuş ya da müdüre filan git ! baksana çok dert etmişin.

    0|0
    0|0
    • konuşacam gelemiyorum ben böyle şeylere ya resmen eşşek yerine koydular.

  • Haklısın ama alacağın yok...

    0|0
    0|0
  • Ee hepiniz yüz almışsınız işte! daha yüksek not mu var?

    0|0
    0|0
  • Haksızlık var da. Keşke sen de gitmeseydin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • sen kendi işini yapmışsın; başkalarının yapıp yapmaması seni hiç ırgalamaz. Haksızsın.

    0|0
    0|0
    • onlar olmadığı için bütün sorumluluk bendeydi ne yapabilirdim?

    • yetebildiğin kadarını yapıp; tek başıma bu kadar yapabiliyorum der kenara çekilirdin. hem yapıp hem söylenen insanlar hoş karşılanmaz.

  • olan olmuş.sinirlenmenin kimseye faydası yok.

    0|0
    0|0
  • git atarlan itiraz et karsı çık öyle şey mi olur be

    0|0
    0|0
  • Ahhasaa ablamda da ayneiı problem vardı hep aşşel yerine kptuyorlardı sonuç nemi şuan onlar ablamın açtığı okulda çalışmak için kıçlarını yırtıyorlar hahhahaa yani sabır canım tek çaresi bide susma mümkünse herşeyi anlat herkese bilsinler ezdirme kendini sakın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...