Evde kol kaslarını nasıl geliştirebilirim?

Soru başlıkta... Evde 1 tane 3kg, bir tane 5kg ağırlık var.


0|1
3|18

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Bir bayan için gayet ideal ağırlıklar çalış verim alırsın.

    0|0
    0|0
  • Dambillarla belirli setlerle hareket yapmalisin araştır netten yapabiliyorsan şınav müthiş bir egzersiz dır kol karın bacak her yeri aynı anda tam performans çalıştırır

    0|0
    0|0
  • al eline 5 litrelik damacana kaldır indir xd 3 set halinde 10 kere yap. yani 3 tekrar, her tekrarda 10 defa.

    0|0
    0|0
  • O 3kg sana yeter diğerini kaldıramazsın zaten. Youtube da bir sürü video var ordan bakabilirsin.

    0|0
    0|0
  • 3 le başla işte

    0|0
    0|0
  • Barfiks ve şınav çekmelisin barfiks daha etkili olur şınav ise yumruk şeklinde çekersen baya etkili olur

    0|0
    0|0
  • 2 gunde bir calis 3x15 programiyla calis agirliklari duzenli arttir

    0|0
    0|0
  • Kol kasını boş ver sen karın kası yap daha çekici :)

    0|0
    0|0
  • biceps antreman yaz cıkar

    0|0
    0|0
  • şınav barfiks

    0|0
    0|0
  • Kolbastı oyna😂

    0|0
    0|0
  • sen erkekmisin yoksa kol kasıyla ne işin var

    0|0
    0|0
    • Kol kası erkeklere özel bişey mi

  • Şınav çek

    0|0
    0|0
  • 3 le baslar 5 le devam et

    0|0
    0|0
  • kanki obnları kaldır güzenli şekilde hammer curl falan dene

    0|0
    0|0
  • sen hayırdır kızım? :)

    0|0
    0|0
  • dumbell press yaparak
    3kg ile 2*10 başla
    sonra şınav falan eklersin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Varsa iyi yoksa kötü zaten gelişmez o kaslar

    0|0
    0|0
  • Hergün düzenli olarak ağırlık kaldır ve proteinli gıdalar tüket

    0|1
    0|0
Yükleniyor...