Arkadaşlar protein tozu kısırlık yapıyor mu yoksa sadece efsane mi?

Protein tozu kullanıp ta kısır olan oldu mu hiç


0|0
1|9

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • 2.5 yıldır spor yapan birisi olarak söylüyorum yalan. Ayrıca protein tozu kas sarkması yapmaz. Sağlan fitnesscıları görüp tozlamı yaptın diyenlere söylüyorum sizde tozla yapın eğer kolayca kas yapılıyorsa

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 8

  • Öyle birşey olduğunu sanmıyorum dostum.

    0|2
    0|0
  • Ciddi manada faydalarini gorursun. Ama zararlari var yani bol su icmen gerek bobreklere zarari azalsin diye. Karaciger iyi degilse zorlarsin kolon kanseri riskin artabilir. Sperm sayisini azalttigina dair duydum ama kesin mi bilmiyorum. Onemli olan dogru kullanim ama kullanmasanda olur.

    0|1
    0|0
  • Knk efsne ya onlar bes senedir adam spor yapiyo protein kullaniyo adam cat cat kari goturuy boy boy cocuhu var

    0|2
    0|0
  • Yok yav nerden duyuyonuz böyle şeyler

    0|1
    0|0
  • Kısırlık yapmaz ilerde vücutda sarkma yapar ilerde gerek yok doğal yoldan vücut yap

    0|1
    0|1
  • Saçmalık :D bilip bilmedem sallayan klasik köylü efsanesi yalanları hiç birşey olmuyor kardeşim kullan.

    0|0
    0|0
  • Efsane ama abartma

    0|0
    0|0
  • ben 4 ay kadar kullandım cok faydasını gördüm sonra sporu bıraktım hiçbir sıkıntı olmadı gerçi çocuk yapmaya çalışmadım ama :D

    0|2
    0|0
Yükleniyor...