Bugün babalar günü erken kalkin cocuklar

Tüm babalarin babalar gününü cani yürekten kutlarim cünkü baba olmak cok farkli bir durum bence bir erkek baba olmadan ölmemeli neler aldiniz babaniza bakayim ?

Güncellemeler:
kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

Donnerstag, 9. Mai

Vatertag 2013

0|0
11|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • :) kafam karıştı babalar günü haziranın 3.pazarı diye biliyordum :)) anneler günü mayısın 2. pazarı diye biliyorum. yani bu yaşıma kadar böyle kutladım :))

    0|0
    0|0
  • inanıyodum az kaldı haha :D

    0|0
    0|0
    • kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

      Donnerstag, 9. Mai

      Vatertag 2013

  • bugun alamanya da okullar tatilmiş :D kardeşim söyledi babalar günü diye inanamadım :D

    0|0
    0|0
  • :):) güzeldi

    0|0
    0|0
    • kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

      Donnerstag, 9. Mai

      Vatertag 2013

  • Ayılamamış olmalısın git bir yüzünü yıka kendine gel babalar günü 16 Haziran :)

    1|0
    0|0
    • kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

      Donnerstag, 9. Mai

      Vatertag 2013

    • ne oldu sustun uzakdogu güzei

    • İyi sizin orada babalar günüyse kutlayın bizim ülkede babalar günü değil :)

  • emin misin bugunun o gun olduguna :D

    0|0
    1|0
  • Babiş.

    1|0
    0|0
  • bakalım kaç kişi oltaya düşecek :)))

    0|0
    0|0
    • birnefes cek kendine gel bugün babalar günü ve su an ondan dolayi tatil burda

    • Hepsini Göster
    • babalar günü hafta içi hemde tatilmiii... çokkk nefes çekmem lazım

    • sen cekmeye devam et hayatim ayilinca yazarsin ))))

  • Abi ne babalar günü ya ne içtin sen sabah sabah.. : /

    0|0
    0|0
    • cesme suyu olur mu asil sen bir kahve icte kendine gel

    • kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

      Donnerstag, 9. Mai

      Vatertag 2013

  • Babalar günü değil bugün. Kafan mı güzel sabah sabah.

    0|0
    0|0
    • kizlar ve erkekler size yalan borcummu var google sizi carpsin bakin

      Donnerstag, 9. Mai

      Vatertag 2013

    • Hepsini Göster
    • mersi canim

    • :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • bende tüm babaların babalar gününü kutluyorum, çocuklarınıza sahip çıkın, onları anlayın kendinizden nefret ettirmeyin, bir gün göçüp giderseniz sizi iyi ansınlar ve onlarda kendi çocuklarına sizden bişeyler katarak manen sizleri yanlarında hissetsinler,

    0|0
    0|0
  • vallahi mi.. anneler gününün haftaya olduğunu biliyorumda babalar gününün ne zman old bilmiodum. ayıb olacak peder beye..

    0|0
    0|0
  • hmmına hemen hediye almalıyız .p

    0|0
    0|0
  • evet bişiler almak gerek hiç almıyoruz

    0|0
    0|0
  • bugün değil babalar günü

    0|0
    0|0
  • Eyvallah arkadaslar. Ben de sizlerin babalar gununuzu kutlarim.

    0|0
    0|0
  • daha var abi bir dur ) aman

    0|0
    0|0
Yükleniyor...