Zor kadın mı vardır yoksa Saf Kadın mı vardır ?

Karşınıza sizi bozan,sizin aklınızdan geçenleri bir çırpıdan anlıyan kız çıksa ve zamanla sevgili olsanız naparsınız tepkileriniz hal ve hareketleriniz nasıl olur ?


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • erkek olsam böle bişey olsa ve 18-24 arasında olsam, ergen gibimi hareket ediyorum derim? kız benden zeki olabilir mi cidden derim..en son beni eski sevgilisine mi benzetiyor ya da diyebilirim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • hayırdır nereye bozuyo öyle o derece aklıllı bir kız yok aklımdan geçeni falan anlayamaz yani anlıyosada benden uzak dursun ondan sevgili falan olmaz :D

    0|0
    0|0
  • zor kadın vardır

    0|0
    0|0
  • saf kadındır hepsi zordur çünkü

    0|0
    0|0
Yükleniyor...