Spora başlıcam ama kendime güvenim yok?

merhaba bugun spor salonuna yazıldım ama utanıyorum boyum 1.70 kilom 80 hep azmediyorum babam ben rahat edıyım dıye eve bile koşu bandı aldı ama yetmıyo kilo vermeme verıyorum ama az geldiği için geri alıyorum şimdi hoca yardımıyla hedefim ınsallah 55kilo olmak ama özguvenım yok ınsanlar bana bakıcak yerı gelıcek gülücek napıcam hiç bilmiyorum :( şimdi utandıgım için bile gizli kullanıcıya alıcam orası kesin hep kilolu olmak benı bu durumlara dusurdu

Güncellemeler:
Herkes destek vermis cidden sagolun kendime daha guvenerek kimseye aldiris etmeden yapicagim bu isi insallah kararliligimi kaybetmem 💙

0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • insanlar sporu 2 sebepten yapar
    birinci sebep eger fit bir vücudu varsa o vücudu korumak için yapar
    ikinci sebep ise fazla kilosu vardır onu vermek için yapar

    kilom var diye bana gülecek bakacak düşüncesine girme
    zaten böyle gülerek bakan insanlar spor yapmanın amacını asla anlamayanlardır

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • ay kanka aynı ben

    1|0
    0|0
    • ya ulaş bana dicem ikimizde gizliyiz olmaz bu böyle

Erkekler Ne Diyor 13

  • İnsanların umrunda bile olmazsın ama böyle düşünürsen Sen ileride bunların sıkıntısını yaşarsın bir an önce başla kilo ver.

    1|0
    0|0
  • bütün insalık zayıf ve fit kızların peşinde koşmuyor bunlardan haberiniz var mı

    1|1
    0|0
  • Öyle bisey olmayacak merak etme oraya gelen herkesin bir amaci var gülerlerse gerekirse hocana söyle orasi densiz insanlarin yeri degil. asla cekinme

    1|0
    0|0
  • Bu düşüncelerinin gerçek bir yanı yok. Kimse sana bakmayacak ve sana gülmeyecek. Kilolu olmak ayıp değil. Aksine kilo vermek istemen takdir edilecek bir düşünce.

    1|0
    0|0
  • Spora başla kendine güvenin gelir

    1|0
    0|0
  • aldırış etme spor salonunda gidenler ya kas yapmak için ya da zayıflamak için gidiyor bende zayıflamak için gidiyorum spora başla dın mı 1 hafta sonra özgüven gelir

    1|0
    0|0
  • Yemek yeme, açlıktan ölsen bile yemek yeme

    1|0
    0|0
  • bak sana şöyle söyleyeyim spor salonunda insanlar genellikle çevreyle ilgilenmez yok şu şişmanmış zayıfmış falan 1 saatlik antrenmanımı 2 saatte bitirebiliyorum aynaya bakmaktan oradaki çoğu insanda aynısını yapıyor :)

    1|0
    0|0
  • yav neye gülüyo kendileri çokmu zayıf bakma millete sen

    1|0
    0|0
  • boşver sporu ye sisterr yee

    1|0
    0|0
  • birtane tinerci kek0 siparis et pitbulla arkandan kosduru ver 1 ayda 20kilo verirsin

    0|0
    0|0
  • Peki kilolu olmanın altındaki etken çok yemek mi yoksa bir hastalık ve benzeri mi

    0|0
    0|0
    • bir hastalıgım yok aslında moralim bozuldugunda canım sıkıldıgında ya da kendımı mutlu hissetigimde surekli yemek yerım yemek yemeyı son 1 aydır azaltım azaltıgım içinde 83dum 80e dustum dedigim gibi yemek yemeden olmuyo illaha spor gerekli ama özguven bende yok

    • İşte bunu garipserim.
      Hiç de kusura bakma.
      İnsan irade sahibi olmalı.
      Boğazını tutmasini bilmeli.

      Yeteri kadar yemekten insan ölmez ama haddinden fazla yersen hastalık da gelir, bela da gelir, özgüven de kaybolur...

  • Anyakmisin lan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...