Ben okuldan hocama aşık oldum üniversiteye gidiyorum o 32 yaşında bende 20 yaşındaym

ADAM EVLİ DEĞİL BEKAR NİŞAN SÖZ FALANDA YOK ADAMDA adam biliyor benim ondan hoşlandığımı ilk başlarda gözlerimin içine falan bakıyordu çok göz göze geliyorduk derslerde sonra bir gün imza kağıdının arasına seni seviyorum diye yazıp koydum bunu da sınıftan kızlar bulmuş sevdiğim adama söylediler bende bu olaydan 5 gün sonra sevdiğim adama itiraf ettim gülümseyerek ben okumadım o kağıdı dedi ve hızlı adımlarla dersine gitti sonra o gün öğleden sonra bir başka sınıfa dersi vardı bende izin istedim dersinize girebilir miyim diye gülümsedi ve gel dedi sınıfa girince imza kağıdını çıkarttı en önce benim önüme koyarken o sınıftan olmadığım aklına geldi arkadaşa uzattı kağıdı ders anlatırken hep yanımda falan duruyordu sonra aramızda 1 insan mesafesi varken konuyu falan mırıldanıyordum içimden yanımdaki arkadaşımın duymasına imkan yokken dönüp efendim dedi bende söyledim konuyla alakalı bir şeyler konuyu anlatmaya devam ederken gözlerimin içine baktı ve kekeledi ki bu adam benim bu yazdığım kocaman satırı okusa ya da ezberden söylese kekelemez o kadar diksiyonu düzgün biri ders çıkışında hocam sizden çok hoşlanıyorum ya dedim gülümsedi sağol dedi ve arkamı döndüm gidiyordum anlıyorum seni dedi gülümseyerek bende gülümsedim ve gittim. o hafta numarasını buldum bir kaç kere özelden aradım ve mesaj attım mesajıma hiç bir şekilde cevap vermedi.br kç gn snraki drstede gz göze gldiğimzde gzlerni kçrdı yanımdaki arkadaş soru srnca göz göze geldik uzun uzun baktı o zaman.bir yerden numarasını buldum mesaj attım 1 aya yakın bir süre ama bir gün bna sakın bir daha mesaj atma hocan olarak seni ilk ve son defa uyarıyorum dye mesaj attı.bn o mesajdan sonra 2 hafta boyunca hiç mesaj atmadım cuma gnkü derstede çok sıcak oldu camı açın dedi tam kalktım açmaya sen açma üşütür hasta olursun dedi ve o gün ne zaman bna baksa yüzünde gülümse oldu dün nazım hkmetn tarih ile ilgli br şiirni okudu benim ona attğm ilk şiirde nazım hkmetndi ve bayağı nazım hikmetide övdü geçen akşm mesaj attım tek bir şey sormk istiyorum şansım olup olmadığını çnkü bu bndki hvs dgl bnu çk iyi blym gçn zmn bna bnu çk iyi anlttı bu mesajdn snrda numrnı slyrm ii akşmlar dye hç brşekilde cevap atmadı cuma gnkü derstede beklyrdum kızsın bağırsın laf soksun dye ama aksine sıcak davrndı yne imza kağıdını en önce benim önüme koydu bayanlara öncelik diyerek birşey sölediğimde ya da sorduğmda gülerek cevap verdi.yılbaşı diye buna hediye aldım ama asla kabul edemem dedi derstede ben surat astıkça o bna bakıp gülümsedi bir ara klimayı kapatmak için zıpladı bnde onu izliyordum bna dönüp gülümsedi boyum yetişmedi deyip gülümsedi sonrada konuşmadğım halde bna bakıp sus dedi.bnde 2 tne resmi vrdı deftermn arasnda bnde dosyasına koydum o resimleri görsün diye. o hafta beni yanına çağırdı ve ve br daha mesaj atmamı peşnde dolaşmamı söyledi.tamam dedm bndecuma bn tlfnda knşyrdm oda merdvneden çkyrdu sırtı bana dönktü brneden bahsedyrdm o bna aşıktı br zamanlar dedm dönp br baktı ama kıskanç br adam bakışı attı arkdş

Güncellemeler:
ble dedi kıskandı snn ki dye .derste kısada olsa geldi yanıma oturdu hç yanıma gelmeyen adam dünde sözlü yaptı hep bn elimi kaldırdım sorulara br kaç soruya kaldırdı sonra hç kaldırmadı bni ama şok oldu benim o kdr çalştğmı sanmyrdu konu anlatımlı kağıt vardı hocam konuları buldm

uzun zaman sonra ilk defa merhaba diye Selam verdi ben de Günaydın hocam dedim ki ilk defa o konuştu öğlen cafeye gryrdm yanımda da kız arkdşm var maksat onu görmek bahane içecek brşeyler almak bzi gördü sıırtıyor ama
ama öyle böle değil yanında da bayan hoca vardı (evli kadın kıskanck drum yok ) o ble döndü baktı kme bakıyor dye akşm üzeride arkadaşlarla oturuyoruz bankta 2 kız 2 oğlan bu oğlanlara br baktı görsen oğlan onun mslesini bilmemesine rağmen bu neden böyle baktı ya dedi bnde anlatım arkdşlarla görüncede önümzden geçti diğer tarafa gtti yolu uzattı brde ayak sürüye sürüye gtti çocuğa da ters ters bakıyor

öbür yoldan dönp gelckti cesaret edemedi :) pazarteside günaydın dediğimde gülümsedi ama
öyle böyle br gülümseme değil gözlerinin içine kadar gülümsedi

0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • seni seviyorum yazıp bırakman harbi den çok hoş :D bildiğin makaleyi aşmış roman olmuş bu soru :) ama eminim ki harflere döküp anlatmış olmanın mutluluğunu yaşıyorsun dur , bende bu mutluluk gursan da kalmasın diye okudum yorumluyorum . İlk baştan senin de dediğin gibi ; senden taraflı olmamış :)

    Öğretmenim lan ben ters hesabı :D

    ama bir yan dan da hoşlanmış , o yol vermeye çalışıp sen üsteledikçe hoşuna gitmiş :) bu çok riskli bir davranış , yani senin yaptığın , zorlamak herkesin hoşuna gitmeyebilir , neyse bunun gitmiş . daha da zorlaman bonus bir mutluluk olmuş :D

    bu artık seriye bağlamış tabi , ben kaçim kovalıyo hesabı :D ama senin telefon konuşmanı duyunca , lan kız elden gidiyomu diyip bozulmuş , bu sefer o seni kovalamaya başlamış amma hoca olduğu için üstü kapalı bir şekilde :)

    neyse senin gibi uzunca kompozisyon yazmayacağım , özetini çıkartıyorum ; hoca sen den hoşlanmış , bunu başarmışın amma nolursunuz bilmiyorum , o görevine sadık belli , ilerleyen günler de ya da aylar da nasıl şekillenirsiniz bilemem . inş. herşey gönlünce olur diyorum . mutluluklar .

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • olur olur dewam et! !

    0|0
    1|0
  • sakin ol ve elindeki klavyeyi hemen yere bırak

    0|1
    2|0
  • bu yazı okunurmu :) hayırlısı be gülüm :)))

    0|0
    1|0
  • bariz mal ne denirki başka

    0|0
    1|0
  • öss'de bu kadar uzun soru gordum. kalemı bırakıp, soruyu okumadan sınavı terk ettım.

    1|0
    1|0
  • git derslerine calis yavrucegiz, bu yasta boyle adranalin ilerisi icin zararli.

    0|0
    1|0
  • Romancılığa merak mı saldın kızım

    0|0
    1|0
  • hayatta okuyamam. benim karnimi doyurmaz :)

    0|0
    1|0
  • hocan olduğu için hoşlansa bile hoşlanıyorum diyeceğini sanmıyorum ki sen kafada bitirmişsin işi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • hiç üşenmedim okudum :((((((((((

    adamın ne yapmaya çalıştığını anlayamadım. madem ona yaklaşmanı istemiyor o zaman ayrıcalık tanıyıp böyle yaklaşmaması lazım.

    ve adamdan uzak dur . kendini daha fazla küçük düşürme. zaten nepmaya çalıştığı belli değil.

    1|0
    0|0
    • nepmaya ne? napmaya:D

      bak şuda aklıma geldi lfişghlşfg madem okadar okudum bari cevaplym:/

      adam öğretmen. belki sana yaklaşmak ister ama ya öğrenilirse? bunu düşünüyordur belkide. okuldan atılma ihtimali ya da itibarının sarsılma ihtimali.

    • Hepsini Göster
    • benimde aklıma öyle geldi. çünkü gerçekten uzak durmanı istese kesinlikle böyle davranmaz. bişeylerden çekiniyor.

    • uzak surmamı da istemiyor zaten farkındayım :D uyuzluk yapıcam yarın ona mini kot ve yüksek topuklu :D delirsin bakalım

  • tamam.

    0|1
    1|0
Yükleniyor...