KAÇAN KOVALANIRIN NASIL YAPILACAĞINI AÇIKLASANIZA

Kaçan kovalanır nasıl uygular yazar mısınız ? şunu yapsın bunu yapmasın tarzında net cümleler ya da örneklerle açıklarsanız sevinirim.Ama mantıklı şeyler yazın lütfen salak saçma geyik olmasın...


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • nıza değil mısınız , kız sın bide az kibar ol , sen ağar dan mağar dan satma .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • önce bir ilgi gösteriyorsun ki akla zarar bayağı bir süre ama ve de ölye laubali değil ciddi ciddi ilgi gösteriyorsun taviz de vermiyorsun... sonra aniden ilgiyi bir kesiyorsun dımdızlak kalıyor kovalamaya başlıyor

    1|0
    0|0
  • göster ama vermenin farklı versiyonu, kokunu hissettir, aşkını hissettir, ama trip at olay bu işte

    0|0
    0|0
  • Bayanların fıtratında olan bir şey diye biliyorum ama sen istisnasın heralde.

    0|0
    0|0
  • cok kotu bır huy hem kızlar hemde erkekler ıcın sakın yapma cok kısıyı uzersın !

    0|0
    0|0
  • sen hangisi olacaksın kaçan mı kovalayan mı

    0|0
    0|0
  • Kaçman için önce kovalayan olacak durduk yere kaçmaya başlarsan kezban olursun;)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • önce aklını senle kalbini aşkla dolduracaksın sana aşık olduğunu farkettiğin anda her iki telefondan birine cevap verip duştaydım duymadım diyeceksin o aldı sinyali yazık yanıyoya aşktan buluşmak isteyecek sözleştiğiniz saatten 10 dk. sonra orda olacaksın acık beklesin bişey olmaz buluştuğunuz ilk 15 dk.çok candan davranacaksın özlemişim felan diceksin bu aşık bana felan diye düşünürken sen acil bir işinin çıktığını söle kaç ordan birdaha ki buluşmaya gitme sonra ara çok özledim ne olur gel de gelincede fazla ilgi gösterme bak nasıl deliye çevireceksin :))

    0|0
    0|0
    • benim böyle bir şey yapmaya gönlüm el vermezdi yaa yazık değil mi oyuncağın etmiş olursun resmen milleti, kendimi karsı tarafın yerine koyuyorum... Böyle davranmak dengesizliğe kaçıyor bence karsı tarafa yanlıs sinyaller verip aklını karıstırmaktan baska bir şey değil..

    • öyle bir el verir ki :)) kovalayan taraf olmaktansaaaa

Yükleniyor...