Kapat

Diyelimki anne babanızı sevdıgınız kadar cok sevdiniz??nolur okuyun yardım edın ölmek ıstıyorum..:(

evet dıyelımkı cok sevdınız 3 4yıl cıktınız 1yılını unıde beraber gecrdınız beraber kaldınız falan aıle gıbı oldunuz her zorlukta yanınızda oldu.. ama bunların sonunda bıseyler oldu ve ayrıldınız ama asla baskasına alısamazmışsın gıbı gelıyo onun yerıne kımseyı koyamıyosun evlılık hayallerı falan hep onunla kurulmus baskasını dusununce mıden bulanıyo.. bu duygular ne zaman sona erer? yasayan var mı bu durumu ve atlatan var mı yardım ıstıyorum lutfen dayanılması cok zor bısey..


0|0
6|3

En İyi Kız Görüşü

  • Inan daha 7 ay önce ayni senin durumundayim TIPKI senin gibi düsünüp konusuyodum.. biliyorum su an sana okadar imkansiz geliyorki ama INAN geciyo. bende 3 senemi onunla gecirdim ona herseyimi verdim hic bir beklentiye girmeden sevdim hemde herseyden ve herkezden cok. sonra bir baskasi icin sanki hic sevmemis ve hicbirsey yasanmamis gibi terk edip gitti. o baskasida benim kuzenim. herneyse.. seni cok zor bir zaman bekliyo.. baslarda sürekli aglayacaksin kabul etmeyeceksin ayriligi.. onu merak edeceksin onsuzluga dayanamayacaksin. ondan gelen her negativ kelime veya hareket kilic gibi saplanacak kalbine. sanki bidaha hicbirzaman mutlu olamayacakmissin gibi hissedeceksin kendini.. ama inan gün gectikce onsuzluga alisacaksin daha az aglayacaksin onu daha az dusuneceksin canin daha az yanacak. bak, onu asla unutmayacaksin.. ama gün gelecek onu düsünsen bile, onun ismini duysan bile, disarda onunla karsilassan bile belki icin tuaf olacak eskiler aklina gelecek AMA canin yanmayacak ve artik aglamayacaksin! tekrar güleceksin, hayatini normal bir sekilde sürdüreceksin ve mutlu olacaksin. BANA INAN! sana önerim bol bol dua et! allaha sigin.. ve en önemlisi: biliyorum zor ama onun nerde oldugunu naptigini ne söyledigini kimlerle gezip tozdugunu merak etme arastirma. inan bu senin isini dahada zorlastirir. sadece üzülürsün.. birgün bunu zaten kendinde fark edeceksin, merak bile etmeyeceksin. fazla yalniz kalma. etrafindakilerle arkadaslarinla ailenle bol bol konus dök icini! ASLA kendini yipratma.. GÜCLÜ OL! güzel anilarinizi düsünme neden iliskinin yürümedigini, ayrilma sebebinizi düsün.. hakkinda hayirlisinin bunun olduguna inan! birün hersey güzel olacak inan bana! allahim yardimcin olsun ♥

    2|0
    0|0
    • cok sagol bılıyorum unuturum amaşu anokadar zor gelıyokı ben onu annemı babamı nasıl sevdysem oyle sevdım hıcbı planım yok onsuz evlılıkten sogudum evlenırsem sankı hep karsımdakı ınsanda onu görurum gıbı gelıyo hıc unutamam baskasına alısamam gıbı gelıyo bogazım dugumlu hep :((

    • Hepsini Göster
    • Herkez degil HERKES

    • aman iyi herkeS olsun.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 3

  • kardeşim... önce sakin ol... seviyorsun o cocuğu... birşeyler oldu ? nolduda ayrıldınız? ara onu ... ?

    0|0
    0|0
    • hatalar yaptım ayrıldım o bana döndü barstık fakat kaç ay olmasına ragmen soguk bende bu yuzden sureklı dırdır yaptımm bosuna kuruntu yapıyon dedı sevıyorum sadece yaptıklarını hazmedemıyorum dedı ben hep drdır yaptım kafasını yedım sevmıyon benı dıyerek.. en sonunda kavga sırasında bitirdi:(

    • Hepsini Göster
    • hata bende ama dimi haklı cocuk sureklı dedı ısten dolayı yorgun oluyorum senınle ılgılenemıyorum yanlıs anlıyon dedı hep kuruntu yaptımm beynını yedımm. :((

    • biraz zamana bırak... sabret tamam mı.. oda sensiz yapamaZ cünkü... 4 yıllık bir beraberlik var yaa... fedakarlık alışmışlık huylarınızı biliyosunuz birbirinizin... sakın dır dır etme .. arıycak seni... beklemede kal... ölümü felanda düşünme!

  • kimse vazgeçilmez değildir. aynı şeyleri bende yaşadım. ama atlatınca o kız nedense itici gelmeye başladı. kokusu bile iticiydi. bunun ilacı biraz olgunluk ve zaman

    0|0
    0|0
  • 1 - 2 yıla gecer ya sıkıntı yapma dunyada bı o kısı yok sımdılık bu sozler sacma gelsede acı ama gercek olan da bu

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 5

  • biraz zaman snra adını duyunca bile canın yanmıycak buna inan. alışıcaksın . aklına bile gelmycek. snra yine uğra ve bu soruna bak :) Eminim diyeceğin şey şu '' ben ne aptalmışım..

    0|0
    0|0
  • yanına git ve onunla yüzyüze görüş işe yarıcaktır aynı durumdayım ve yanına gidicem sende bunu yapmalısın

    0|0
    0|0
  • çoooz zorr blriimm canından bir parça gideeer bende aşadım ve inan geciyo benm ki 2 sene de gecse bile hala devam edebliyo bazen onu grnce ama zmanla hafiflio unutulmazzzzzz cnkü bide ilkinsee hiiççççç

    0|0
    0|0
    • ondan oncede ılıskılerım oldu ama en uzun ılskımdı ve kımseyle bu kadar cok sey paylasmamıstım

  • Ölüm acısı bile birgün unutuluyorken unutulmayacak birşey yoktur.

    0|0
    0|0
  • zaman dicem de bu zaten çözemez seni. ayrılma sebebinizi sorsam?

    0|0
    0|0
    • yukarda anlattım canım oku ordan :(

    • ya nası desem onun iyi yanlarını düşünme . Senden soğutan daha çok bu yönlerini düşün. Sen hala barışma ihtimalini belki de yaşıyosundur. Seni sevdiğini düşünüyosun. Ama aslında her şeyin sırrı işte tam da burda. Seni sevdiğini düşünmek. Bunun tersini düşünmeye çalış. Sen isevmediğini aslında aldattığını hatta başka kızlara bir yavşadığını düşünsene? Öyle çok güzel kızlara asıldığını falan. Bunlar beni bir erkekten yeteri kadar iter,soğutur. Konuyu bilmediğim için anca öyle :/

Yükleniyor...