Hiç sevgilinizi aldattınız mı aldattıysanız neden ?

Mesela durup dururken elinize fırsat geçti diye aldattınız mı ayrıca neden şu "sevgilimi seviyorsam onunla yatmam" saçmalığına gönül verenler var yani insan sevdiğiyle mutlu olur bir başka kadınla değil öyleyse neden böyle davranıyorsunuz ? Benden sonra pişman olur diye düşünüyorum demeyin onunla gelecek düşünmüyorsanız çıkmanızın ne anlamı var ? Erkekler açıklayın bunları bana

Bayan arkadaşlar haksız mıyım ?


0|0
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkek için her kadın potansiyeldir ve ortada bir fırsat varsa en sadığı, en dürüstü bile eyleme geçirmese dahi aklından geçirir... Bunun için erkeği suçlamanızı normal elbette ama o fırsatı yaratanın bir kadın olduğunu hep gözardı ediyorsunuz...

    0|1
    0|0
    • ben o kızların hepsini yok ederim seven erkek kabul etmez ya bunlar hep bahane yok erkeğin doğasıymış bilmemneymiş iradesi olan erkekleri kutluyorum onlar candır caan

    • Hepsini Göster
    • Bak ben tribüne oynamıyorum, dürüst olmaya çalışıyorum... Evet bir erkek aşıksa aldatmayabilir ama aldatsa da sevgilisine duyduğu aşkında bir değişiklik olmaz...

    • aldatmak farklı bişeydir bence yani tarifiniz çok yanlış ikinizinde...

      ben birisini seviyorsam eger zaten başkasına bakmam bile DİYEMİYORUM :D

      çünkü arkadaşın dedigi gibi bir erkegin fırsatı varsa kaçırmaz ama o fırsatı yaratanda kadındır o yüzden aldatma konusunda bütün suçu erkeklere yıkmak çk saçmadır

Erkekler Ne Diyor 10

  • Gerçek anlamda hiç sevgilim olmadı. Asla da aldatacağımı sanmıyorum. Ayrıca zinadan nefret ederim. İyi erkek ve kadınlar da var bu dünyada, kötü erkek ve kadınlar da. Ayet var Kur'an' da "İyi erkekler ve kadınlar birbirleri içindir. Kötü erkek ve kadınlar da birbirleri içindir." diye. Hiç kötü erkeklerin saçma hareketlerine kafayı takma. Gülüp geç. Allah iyi kızları iyi, hayırlı erkeklerle karşılaştırsın.

    1|0
    0|0
    • bazı erkekler kızları kötü olmaya zorluyor kızlar hep kötü olanı sever bu resmen hayatın bir kanunu iyi erkek yoktur fırsat verilmemiş erkek vardır

    • olayy budur :)

  • hayır aldatmadım. ilişkide güven çok önemli benim için. ama aldatıldım :) benden sonrasını düşündüğüm için değil hem dinen hemde cinsel birlikteliğin özel olması ( yani evlendiğimde olması adına) ilişkim olan kişiyle yatmam.

    1|0
    0|0
    • sevgilim benimle birlikte oluyor beni sevmiyor mu :(

    • bilemem sevgilinin karakterine bağlı bir şey bu. benim arkadaşlarımın içindede var senin gibi ilişkisinde birliktelik yaşayanlar. adamlar birliktelik yaşadığı kıza evleneceği kız gözüyle bakmıyorlar. cinsel birliktelik yaşamamış kız istiyorlar. hakları yok buna ama öyle düşünüyorlar işte.

  • aldatmadım aslada aldatmam.. sevdiklerime ihanet etmem.. sevdimmi tam severim. cokta seviyorum askımı :D

    0|0
    0|0
  • hayır aldatmadım en tiksindigim nefret ettigim aldatan arkadaşlarıma bile agzıma geleni söyledigim davranıştır

    0|0
    0|0
  • bütn çııktıgım kızlar aldattım

    0|1
    0|0
  • zosos@mynet.com dilersen tanışalım

    0|0
    0|0
  • çok kere aldattım. öyle olması gerekiyordu

    0|0
    0|0
  • Aldatmak mı / Sevdiğimle birlikteyken dünya durur..İstesemde yapamam...

    0|0
    0|0
    • en doğrusu insan birini seviyorsa herşey odur başkasıyla yatmak sevgilinin gitmesine fırsat tanımaktır

  • canım sıkılmıştı.. bomba gibiler vardı ve reddedemeyeceğim duruma gelmişlerdi zaten

    0|0
    0|0
    • bu erkekler neden sıkılıyor peki allah aşkına ya

    • Hepsini Göster
    • sevgiline ne oldu peki öğrendi mi ?

    • ilki ve sonuncusu evet..

  • kızlar hep aldatıyor beni:(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...