Olurya trafikte usul usul giderken birden önünüze kıran şöföre tepkiniz ne oluyor?

her gün bir çok insanın karşılaştığı mevzudur, trafiktesin başta taksiciler ve minübüscüler olmak üzere olur olmaz sinyal vermeden birden önüne kıran şöförlere ağzıma geleni sayıyorum, ya siz nasıl tepki veriyorsunuz, mesala ilk ağzınızdan çıkan ne oluyor?

Güncellemeler:
yav aslında cinsellik başlığı altında açacaktım ama :))) malesef olmadı:)

0|0
10|3

En İyi Kız Görüşü

  • trafiğe çıktığım günden beri küfür repertuarıma her gün yeni bir küfür kattım.işte sayıyorum onlardan:D

    0|0
    0|0
    • trafiğin olmazsa olmazı gibi küfürler:)

    • Hepsini Göster
    • aaa ankaradayım zaten imkansızmış.öğrenciyim

    • ankarada dokuz senem geçti, ota, lise, dersane ankaradaydım:)) ankaranın en çok sakarya caddesini ordaki muhabbetleri özlerim hala, zaten sakarya caddesinde tümay dersanesi var ordaydım:)) ankarada öğrenci olmak başka bişey:) sen ne okuyorsun?

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ama burada söyleyemem ki :))

    0|0
    0|0
  • yaa ben en çokk zart zart kornaya basmalarına uyuz oluyorumm ...

    arabadan indirsemm bir dövsem bir dövsem :D:D

    0|0
    0|0
  • Bir şey yapmamaya özen gösteririm,malum insanlar trafikte canavara dönüşüyor hele ki taksiciler ve minibüsçülerle işim olmaz...

    0|0
    0|0
    • o kadar sakin kalınamıyor, müzik çalıyor güzel güzel gidiyorsun birden film kopuyor:)

  • Genelde adamın başına bilimum sıfatlar koyarak bağrınıyorum.

    0|0
    0|0
  • trafikteyken nedense anlamadım? hep öküz çıkıyor.

    0|0
    0|0
  • Kuvvetim olsa dövecek kadar hırslanıyorum.

    0|0
    0|0
  • ana avrattt düzzz giderrim

    0|0
    0|0
  • saydırıyorum

    0|0
    0|0
  • füfürrrrrrrrrrrrrrr düüüüüüüüüüüüüütttttttttttttttttttttttttttt sonra bir normallesme kiz'lasma salak yaaa aaaa... :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • emin misin yazıyım mı ağzımdan ilk çıkanı

    0|0
    0|0
  • sabır çekiyorum sonunda onu yapan ben de olabilirdim ki olamam ama çaktırma :D

    0|0
    0|0
  • kavgada bile söylenmeyen şeyleri burda nasıl yazalım arkadaşım...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...