Ondan o kadar nefret ediyorum ki kelimelerle anlatamam

Ergen beyinli, sefil yaratık, pislik! Ya sinir oluyorum gerçekten sinir oluyorum. Şu erkeklerin iğrenç espirilerinden nefret ediyorumm. Ne var yani sevdim, hoşlandım ondan. Şefkatle, sabırla, tükenmezcesine sevdim. O naptı? Kusurabkmayın böyle konuşmak istemiyorum ama o idiot kafa naptı? Biz onunla çıkmıyoruz. Ama ben ondan çok hoşlanıyorum. Oda benden hoşlanıyormuş. Lise sonuz biz. Herneyse bana karşı acayip utangaç, zaten kızlarla pek arasıda yok. Çok cıvık olduğu için kimse ona sevgili gözüyle bakmıyor. Ama lanet olsun ki ben ondan ilk gördüğüm anda etkilendim. Neyse geçiyorum bunları. Bugün son derste film izliyorduk, filmde iki tane kız oyuncu var. Sınıftaki diğer erkeklere soruyor " sağdaki mi soldaki mi?" diye.. Diğer erkeklerlerde "farketmez hahahaaoaoaoıhö" gibi salak tepkiler veriyorlar. Filmde kızlardan biri ata binmiş. Attan düşüyor kız.. Benim başbelası diye gönderilmiş sevdiğim diyor ki. "At öldü, ama üstteki at" Ne bu ya ne bu? Çıldırdım kudurdum. Yapmasın bunu gözümün önünde. :( Normal mi bu davranışlar?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Kişiliği oturmuş birini bul..

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sevme diyemiyorsun gönlüne. Allah milletin gönlünü rasgele birbirlerine dağıtıyor diye düşünürüm ben hep. Gönül kitlenince kilit açılmıyor maalesef.

    0|0
    0|0
    • ne yapacağımı bilemez haldeyim. Hem nefret doluyum hem ne bileyim of. Onu affetmek için bahane arıyorum resmen.

    • İnan zerre kadar farkımız yok. Sevdiğim kızın imansız gitmesi için dualar ettiğim bile oldu. Ama gönül bir bela işte. Nihayetinde "sev" komutunu aklımız veremiyor maalesef...

  • normal değil tabi ama abartma bence

    2|0
    0|0
  • genç yaşta saçma sapan adamlarla yıpranıyorsunuz, sonra kabak ilerde başkasının başına patlıyor. ne gerek ver niye kasıyorsun bu kadar adamda iş yok sana gönlü de yok. ayrıca abartmışsın sen hoşlanıyorsun fedakarsın diye kimse seni sevmek zorunda değil, unut gitsin.

    0|1
    0|0
    • Bana gönlünün olduğundan bir aralar neredeyse emindim. O bakış, o gülüş, o benimle konuşurken suratını yere eğen utanan çocuk resmen içinde biyerlerde ölmüş kalmış. Yok ulaşılamıyor.

  • aklınca kendini bir yerlere koymaya çalışıyor...

    0|0
    0|0
    • keşke biraz daha açık olsaydın egzantirik yunus balığı arkadaş ya:D

    • Hepsini Göster
    • canın sağolsun en azından cevap veriyorsun:)

    • eyvallah. :)

  • alın bunu burdan.

    0|0
    0|0
  • normal bir liseli avi. işte.

    0|0
    0|0
  • Normal Değil...

    0|0
    0|0
    • fazlaca ergenlik taşıyor bünyesinde

  • malmısın kızım yaa...:)

    0|0
    0|0
    • ben niye mal oluyorum acaba

    • Hepsini Göster
    • eheheheh hoşlandığın çocuk at beceriomuş duydun mu seni sümüklüü tescilli lane olası saçı bitten götü sikten kurtulmak bilmeyen şizofren evinde mal gibi kendiliğine deliren akıl hastası seniii sana tek bir cümlem var vazalin kulanıon mu;)

    • Çok güldüm daha bir kız bile tavlayamayıp parayla ilişkiye giren ve bunu bir halt sanan keko,apaçi,tipsiz,moron yaratık seni. Yavrucuğum eminim ki aletin sinek kadar birşeydir. Sana arkadan girenler bol bol kullanmşlardır vazalin.Ve annen 15 liraya çalışıyormuş bence sen ona git bundan sonra hem sana indirimde yapar:(

Kızlar Ne Diyor 1

  • :D :D Ya baya güldürdün beni ya cidden :))

    Liseli işte ergenlik başına vurmuş cahilliğine ver, unutursun gider zaten, lise döneminde aşık olup da unuttuğum platonik aşklarımın listesinin sonu görünmez :)))

    0|0
    0|0
    • ama benim ilk defa oluyor:( Öldürmek istiyorum onu ya filmdeki kızları kıskanır mı bir insan:D

    • Biz de geçtik bu yollardan anlayabilirim seni, ama yaklaşık bir yıl sonra bu sorunu okuduğunda kendine çok güleceksin, bence sen bu sayfayı sakla bir yıl sonra oku, moralin yerine gelsin :))

    • yaaa of ya. Onu unutmak zorunda olmaktan nefret ediyorum.

Yükleniyor...