Arkadaşımın amacı neydi sizce 😔 ?

At antrenörü bir arkadaşım var bugün beraber denize gidelim dedik , neyse sahilde yürüyorduk birden bana senin de antrenörün ben olabilir miyim dedi sizce ne ima etti bana 😔😔😔 sinirlerim çok bozuk arkadaşım bile bunu yapıyorsa yaşamak istemiyorum ben..

Güncellemeler:
Ne feyki ya burda gerçek bir olaydan bahsediyorum herşeye feyk diyip durmayin

0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Saygsızıca, yvşakça sana leş bir espri ile asılmış.

    0|0
    0|0
    • Hakikaten çok saygısızca eğer bn yanlış anlamadiysam asiliyorsa adam gibi söylesin kadına hayvan yakıştırmaları yaparak onları aşağılamak çok adice

    • Hepsini Göster
    • Valla erkek neslinden öğreniyorum keşke kalıplarının adamı olabilmeyi basarabilseler

    • Sadece erkek değil, onu yetiştirenlerde sorumlu.

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 12

  • binicin olmak istiyor eleman, at mı sandı seni acep :(

    0|0
    0|0
  • sence ne anlam çıkıyor bu sözlerden?

    0|0
    0|0
  • En ufak bir fırsatı kollayan çok bu hayatta namuslu karakterli onurlu insan çok az kaldı..

    0|0
    0|0
  • demek ki at gibisin

    0|0
    0|0
  • size at demis hanfendi

    0|0
    0|0
  • Sana at gibi hatunsun demiş işte üzüluyonmu havami atiyon anlamadimki

    0|0
    0|0
    • Arkadaş arkadaşa bunu der mi ayıp değil mi

    • Hepsini Göster
    • Adı herifler

    • Yahu sen neyin tribindesin anlamadım ki hoşuna gitti bence ama kendine yedirememissin nedense onuda anlamadım ya

  • :) asılmış sanırım

    0|0
    0|0
  • Kısaca fiziğin çok güzel demiş bence iyi bişey şimdiden fiziğinizi merak ettim açıkcası 😊

    0|0
    0|0
  • İltifat etmiş adam.

    0|0
    0|0
  • Valla sana cok kotu seyler ima etmis bunu anlamamak icin mal olmak lazim

    0|0
    0|0
  • Ne dediği açık değil mi sence

    0|0
    0|0
    • Bn yanlış anlamak istiyorum çünkü gerçekler sınırımi bozuyor

    • Hepsini Göster
    • Hayır benim zaten bir ilişkim var öyle bir yaklaşımda bulunamaz alacağı tepkiyi bilir ama bugün şok oldum birşey de diyemedim belki ben yanlış anladım problem çıkmasın die

    • Belki de neyse fazla takma bir daha bu tarz birşey soylerse tepkini koyarsin

  • Bu hesap fake beyler yorum yapıp xp kasmasına yardım etmeyin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sen fesatsın

    0|0
    0|0
    • Ee durup durunken ne alaka bana antrenör olmak

Yükleniyor...