Sizce bunları yaparsam zayıflar mıyım?

haftada 2 gün fitness 2 gün aerobik yaparsam zayıflar mıyım? diyet yapmam ama yediklerime dikkat edicem.


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • bunlara hıc gerek yok , rutin bır sekılde günlük terleyerek koşmak hepsinden daha faydalı

    1|0
    0|0
    • koşacak ortam yokki işte ancak spor salonuna gitmem lazım

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ağırlık çalışıcaksan yediklerine dikkat etmez ve kalori miktarın fazla olursa birde ihtiyaç fazlası protein alırsan yani vg ye kaydırırsan işi kas kütlen artar. İnce bir çizgi var tutturamazsan şişer kasların :D

    1|0
    0|0
    • ohaa napcam yaa 😂

    • Benim sana tavsiyem fitness dan yukari cikma yani hafif calirsan bisiy olmaz bence

  • Zayıflarsın

    1|0
    0|0
  • hiç yoktan iyidir.
    kaç kilo fazlan var

    1|0
    0|0
  • zayıflayamazsin

    0|0
    1|0
  • Kilo alirsin :D

    0|0
    1|0
  • yediklerine dikkat etsen zaten zayıftın

    0|0
    1|0
    • bunyem çok çabuk kilo almaya müsait. tabi bende bişey yemiyorum diyemem ama her kilolu insana yediklerine dikkat etsen zayiftın denilmez. sağlik problemi olabilir ya da bünyesi belki çok çabuk kilo alıyodur. 40 kiloluk arkadasim hergün simit yer yinede kilo almazdi yani bünyeden bunyeye farkeder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sen gotur ekmekleri tatlilari sonra zayifla. Olacak is mi?

    0|0
    1|0
    • yaa hayır diyet yapmıyorum derken herşeyi yiyorum demedim aşırı yemem ama diyette yapmıyorum

  • evet

    1|0
    0|0
Yükleniyor...