Seneyede Şampiyon olup 4. yıldızı takarmıyız?

Bu sezonki Şampiyonluğumuz Ligde makasın açıldığı Şampiyonluktur ilerleyen yılda ligde Galatasaray ve diğerleri olacaktır nasıl bu sezonki kadromuz geçen sezonki kadrodan iyiyse gelecek sezonki kadromuz bu sezonki kadromuzdan daha iyi olacaktır sizce gelecek sezonda Şampiyon olup 4. yıldızı takarmıyız?


0|0
7|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim elbette, çünkü bu topraklarda İLKler bizim işimiz, gerçi son sözü de biz söylüyoruz ya neyse. KRALLIK madem ne demokrasisi zaten.

    0|1
    1|1

Kızlar Ne Diyor 7

  • Eklemem lazım ..

    Galatasarayin son maci olan Trabzonspor mac saatini 17.00 da baslama ve 19.05 sampiyonlugu ilan etme istegi kabul edildi.

    0|3
    0|1
  • seneye inşallah BEŞİKTAŞ şampiyon olur :(

    ( kardeşim Beşiktaşlı çok üzülüyor artık :( )

    0|4
    1|2
  • evet kesinlikle şampiyon olucagız 4. yıldızımız geliyor.

    1|3
    1|1
  • Ünal Başkan çok net konuştu dün 4. yıldız ve çileksiz olmaz :D

    0|1
    0|0
  • ışığı gördük biz karanlıkta bir takım değiliz GS her türlü şampiyondur geçmişten>geleceğe

    0|2
    0|1
  • İnş. Renkdaşım.

    0|1
    0|1
  • İnşAllah Renktaşım..

    Bu hızla devam ederiz bir kaç takviye il Ligi alıp 4 yıldızımızı takarız...

    Üzerine ekstradan CL de muhteşem işler yaparız... <3

    1|2
    1|2
    • Başkan Çilek sözünü verdi zaten:)

    • Hepsini Göster
    • Fransada oynayan Chejdlu geliyor diyorlar ne kadar doğru bilmem

    • Baktım da şimdi fena değil.. 27 yaşındaymış..

      Toure aklımda ama bakalım nolcak..

Erkekler Ne Diyor 17

  • anasını bile şeyaparız ne diyosun :)

    0|2
    1|1
  • yapılan takviyelerden sonra daha kesin konuşabiliriz şuan çok erken

    1|0
    1|2
  • güzel kardeşim cevabını bildiğin soruları niye soruyorsun :) bugün çıkıp gelecek yıl ki şampiyonluğumuzu kutlayacağım :D

    1|1
    0|1
  • takacağımıza en ufak bir şüphem bile yok..güya rakip gördüğümüz diğer takımların eti budu ne ki

    imparatorun odasındaki sönük tek yıldız kaldı o da 4. yıldız yani 20. şampiyonluk

    0|2
    1|1
  • Seneye taksanız taksanız feneri kafaya takarsınız...

    1|1
    2|3
  • Yahu sen ne iyi bir insansın yahu valla kanka adamın hali başka oluyor 4. yıldızı takmayalım fenevlilere takalım 4-5 gol onu görelim yeter fenevliler demiş ya galatasarary her sene şampiyon olsun ama biz onları her sene yenelim .

    0|1
    1|1
  • Garanti bizim takım bu lige fazla.

    0|1
    1|1
  • Beşiktaş 3. yıldızı taksın acele etmeyin :D

    1|1
    0|1
  • olur bu gidişleee.

    0|2
    0|1
  • insaaLLAh .)

    0|2
    0|1
  • Takım tecrübe ve cok rahat oynuyor.Bence seneye bitime 5-6 hafta kala Şampiyonlugumuzu garantileriz.

    0|2
    1|1
  • yavaşşşş :D

    1|1
    0|0
  • Mümkün değil..

    0|0
    2|2
  • Fatih hoca varken neden olmasın ?

    0|0
    1|1
  • evet takarız.

    0|0
    0|0
  • ab bayrağı gibi arma olacak

    :D

    1|0
    1|1
  • Haftaya feneve takacaz daha dur 4 yıldızdan önce

    0|2
    1|1
Yükleniyor...