Fikirleriniz benim için önemli hatasını anlasın!

Erkek arkadaşınızla kavga ediyorsunuz ayrılmanın esiğindesiniz ikinizinde sinirli olduğu belli size "adam olan bana kızıp trip atmayan beni sinirlendirmeyen birini bulurum çıkarelbet karşıma" dese ve daha sonra yatışınca sinirdensöyledim kimseyi istemem dese onusöylediğine pisman edecek ne derdiniz


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • böyle birşey denmişse eğer pamuk ipliğine bağlı bir ilişki olduğunu düşünüyorum. ve sen pişman edecek birşeyler yaparsan belki bu ilişki kökten bitebilir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • İçine işlemiş bunlar bir anda dökmüş içini...bana dese bunu biri '' bana erkek mi yok '' der çıkarım yani kız olsaydım :D

    0|0
    0|0
  • samimiyetine güveniyorsan söylediklerinin sinirle ortaya çıktığına inanmalısın.. ama yok diyorasan zorlamanın lüzumu yok o ilişi idare etme üzerine devam ediyor..

    0|0
    0|0
  • Bence hersey bitmis zaten sadece karsindaki insan seni kendinden sogutmak icin elinden geleni yapiyor en kolayi da kavga etmek

    0|0
    0|0
  • sinirle çokşey söleniyo yaaa aldırma

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bu boşa söylenmiş bir laf değil bence. tepkisel sözler yerine davranışlarınla ona bunu anlatmak en mantıklısı. unutma hoşuna giden davranışları ödüllendir hoşuna gitmeyenleri yok say. böylece eksiler giderek azalır artılar çoğalır. bu erkeklerde işleyen en temel kuraldır

    0|0
    0|0
    • Nasıl davranmamı onerirsin , aynı sınıftayız hergün birbirimizi görmek zorundayiz yani oyuzden ona nasıl davranmam gerektiginide bilmiyorum bu konuda

    • Hepsini Göster
    • Anladım ondan iyice uzaklaşmak değilde nötr olmak ama eskisi gibide yakın ilgili davranmamam gerekiyor sanırım dedığin doğru arkadaşım gibi sevgilim değil belki ozaman söylediğinin beni çok kırdığını farkeder

    • aynen öyle.

  • Gerçek düşüncesi sinir anında açığa çıkmış ..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...