Yemeğe çıkardınız nereye götürürdünüz?

Arkadaşlar Sevgilinizi,eşinizi yemeğe çıkarttınız ona ne ısmarlardınız ne yerdiniz ben genelde Mcdonalds a gidiyorm.


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Valla insan sevdiğiyle yedikten sonra nerde ve ne yediği çokta önemli değil kardeşim insanın ağzının tadı yerinde oldukta sonra ne yese güzel gelir :))

    2|0
    0|0
  • eşini yemeğe çıkarıyorsun ve mc donaldsa mı götürüyorsun? eşin adına üzüldüm birden. haftada bir çıkarıp mcdonaldsa götüreceğine ayda bir çıkar adam gibi şık bir restauranta götür. yazık kadına.

    1|0
    0|0
    • Eşim yok abla ne diyon ya allahı aşkına :S kız arkadaşımı goturuyorm hem oda cok seviyor hamburger olsun tost olsun pizza olsun..

    • dergdue ne diyosun sen ya :))

  • ciğerci mahmut

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Atakule'de döne döne yediricem yarimi...

    0|0
    0|0
  • pastane ,cafeterya

    0|0
    0|0
    • cahve yani :D tavlamı atıyonuz :D

  • yere göre değişir

    ama önceden bakardım

    0|0
    0|0
  • alternatif sunarıdm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...