Yağ oranımı düşürürsem ne olur ?

Ne gibi değişiklikler olur vücudumda (özellikle spor yapanlar cevap yazarsa sevinirim)


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Yağ oranın düşerse vucudunda kaslar şekil almaya başlar ve vucut orjınal doğal halini kazanmış olur.

    Dışarıdan da fit bir vucut görünür (:

    0|1
    0|0
    • spor yapıyosun herhalde sen

    • Hepsini Göster
    • inşallah kardeşim saol yorumun için seni seçtim

    • Rica ederim

      Ayrıca teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 11

  • Vucuda Göre Degişir O ! MeseLa Benim Yag Oranım Cok Düşüktür FuLL Kasdır AmA GösterişLidir ! Simdi sen yag Oranını Duşurupte incecik KaLma .) Spor Yaparak Sertleştirebilirsin !

    0|1
    0|1
    • zaten inceyim çitlembik gibiyim vücutla surat aynı orantıda değil onu çözmek istiyorum açıkcası ben eşitlemek istiyorum yani ikisini

    • EsitLemek istiyorsan kardesim spor yaparak bu eksikligini rahat bir sekilde giderebilicegine inanıyorum.

  • Terleme oranı biraz azalır...Biraz daha güçlü olursun...Ama vücut Bruce Lee gibi bir hal alabilir..

    0|1
    0|0
    • Yani şimdi benim vücut biraz ince yüz tombiş babadan almışım genlerde var yani orantılı değil vücutla yüzüm yüzdede bir incelme olurmu ?

    • Yüzünde bir değişiklilik olmaz...

  • 0|0
    0|0
    • vücutta gibi olurmu yüzde mesela vücutta göbek yerleri kasa dönüyo yüzde de olurmu aynı şey benim yüz baya şişman yani incelirmi biraz?

  • kasların ortaya çıkarr

    0|0
    1|0
  • Kaslar ortaya çıkar.

    0|0
    0|0
  • zayıflarsın kaslar görünmeye başlar kendini daha hafif hissedersin

    0|0
    0|0
    • zayıflıkla alakalı bişey değil hacı benim yüz biraz şişman vücuda göre zaten çok inceyim ama orantlı değil ikisi

  • Yağ orani duştükçe kaslar belirginlesir ( varsa)

    0|0
    0|0
    • yüzüm incelirmi yoksa aynımı kalır

  • daha çok kas olur ktüle hacimsel

    2|0
    0|0
  • Vücudun daha fit görünür.Asitli ve yağlı şeylerden uzak dur.

    0|0
    1|0
  • Yağlı yiyeceklerden uzak durmalısın

    0|0
    0|0
  • Yağ oranını düşürürsen sporda yapmıyorsan bir deri bir kemik kalırsın .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...