Kapat

Ya şu yukarda don kilot falan satıyorlar ne düşünüyorsunuz ?

50 lira 100 lira falan almayın.

bizim burda salı günleri bir pazar oluyor tam sosyete pazarı

aynı don 5 lira aynı sütyen 10 lira lan.

zaten gösterdiğinizde yok vermeyin o kadar para.

varsın etikette salı pazarı yazsın ne olacak kim görecek ollum ?

ayrıca yönetime de çok kırıldım bize hiç hizmet yok efendimi söyleyeyim bir paçalı don ? içlik falan. koyun gider gitmezse ben alacam 3 5 tane pazardakiler pişik yapıyor.


0|0
10|6

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 9

  • 100 don 5 lira :(

    0|0
    0|0
  • moda kategorisini kaldırcaklarmış. abi burda pahalı markaları birbirimize methedelim diye kategori açmışlar, salı pazarı dedin eyw. pamuk filan tekstile girdik

    0|0
    0|0
  • Bi donaa 100 lira :D :D

    0|0
    0|0
  • Altin danmi yapilmis

    0|0
    0|0
  • Bi dona 100 lira eriyosam zaten zenginimdir :D

    0|0
    0|0
  • işte satamadıklarında müşteri buldumu öyle şeyapıyolar..

    0|0
    0|0
  • alevli deniz şortu var mı veya geyikli.s.ss ITS ALAGEYIK BITCHES

    0|0
    0|0
  • 50-100 mü daha fazla nan:Dpamuklu verin şuna popiş hassas

    0|0
    0|0
  • bir dona 100 lira veriyorsam zengin olmam lazım , e zenginsemde alırım zaten :))

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 6

  • ben bimden alıyorum <3

    0|1
    0|0
  • La gidin zıbarın bu saatte :D

    1|0
    0|0
  • şundan var

    link

    profil mi yapsam la :d

    0|1
    0|0
  • benim dikkatimi şey çekti şu AŞKın ateşi mi ne donuyomuş kendinizi yakın fala diye üşenip okuyamadım sabahtan beri başlığı.

    0|0
    0|0
  • ahah sesli güldürdün kardeşm beni :) iyi noktya değindin :D

    0|0
    0|0
  • dona 100 lira verilirmi götünü kapatcan altı üstü

    0|0
    0|0
Yükleniyor...