Diyelim kı cok sevdıgınız kız..?

hatalar yaptı ve buna ragmen sizi terkettı terkederkende ona aldıgınız tum hedıylerı pahalı olanları bıle gozunuzun onunde cope attı .. sonra bır ay sonra baskasyla bır ay cıktı ama cok sevıyosunuz buna ragmen barsmak ıstednız ve barstınız hedıye alır mısınız yınede ya da konu sadece hedıye değil mesela tutumunuz nasıl olur kıza karsı ?nasıl dvranırsınız?


0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • bi kere ayrıldık mı bir daha işler eskisi gibi olmuyor bende o yüzden devam etmeyi düşünmem ://

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • aynen zarara gerek yok. karakterini sergilemiş olan birine ne gerek var hediyeye falan.

    0|0
    0|0
  • hiç çaktırmadan aynısını yapardım ona bu ne bildiğin işkence etmiş cocuga yazık günah

    0|0
    0|0
  • Ben pek sallamazdım o saatten sonra aslında. Hayır geri de dönmezdim.

    Bu arada nie attın kızım hediyeleri.

    0|0
    0|0
    • ne bılıyım hedıyelerı gordukce canım acıyodu .. ama o gerı döndü ya sevıyodemekkı dımı

    • Seviyordur muhakkak yani yoksa geri dönmez. Hoş ben Lise 1. sınıfta çıktığım 3 ay sonra ayrıldığım kız ile evliyim şuan :D

  • gerek yok zarara.

    0|1
    0|0
  • hem hata yapıyor hem terk ediyor sonra başkasıyla çıkıyor..neden barışıyım ki :(

    0|0
    0|0
  • boşadığımın kadının topuğuna ben birdaha bakmam.. bir kitap bir defa okunur 2.ye işimiz olmaz;)

    0|0
    0|0
  • Çoluk çocuğa hediye verirsen böyle olur işte...

    Çoluk çocukla aşk yaşamaya kalkarsan böyle olur işte...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • senden zamanla uzaklaştırcak kendini. hiç bişey eskisi gibi olmycak onun içinde. içten içe yaptıklarını düşüncek hep. sonundada ayrılcak zaten senden. bir sonunuz yok artık. bu yaptıklarından sonra sana olan sevgisi bittikçe saygısıda kalmycak. sonuç olarak sonu yok.

    0|0
    0|0
  • yol ver gitsin ya başka kızmı yok sanki

    0|0
    0|0
  • Kimsenin tekrar bu kıza güveneceğini düşünmüyorum ben .

    0|0
    0|0
  • aptallık olmazmı bu kim yapa bilirki

    0|0
    0|0
  • Ben erkek olsam barismam :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...