Sizce bir erkekle bir kadının arasında maksimum kaç yaş farkı olabilir?

Sizce bir erkekle bir kadının arasında maksimum kaç yaş farkı olabilir

Peki en aralarında en fazla kaç yaştan sonra olmaz?

  • 10
    A seç
  • 15
    B seç
  • 20
    C seç
  • 25
    D seç
  • 25+
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Bi kadın ile bir erkek ilişkisinin arasında en fazla kaç yaş olursa "oha" dersiniz?

0|0
6873

En İyi Kız Görüşü

  • Benden küçük olacaksa en fazla 2 yaş, benden büyük olacaksa en fazla 5 yaş olabilir.

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 73

  • Birini gerçekten sevdiğinde;

    yaşı, ne kadar uzakta olduğu, boyu, kilosu sadece lanet birer sayıdır...

    7|0
    0|1
    • evet doğru

    • Hepsini Göster
    • @kunteper "di"

    • yerine göre sayılar ifade ettiklerince önemli olurlar.

  • en fazla 3 olsun. beraber yaslanmak için.

    1|0
    0|0
  • 15 ve üstüü...

    0|0
    0|1
  • 10 yas olabilir normaldir

    15 yas anormal biraz cunku o ne oyle be sen daha dogmussken ben lise 2 veya lise 1 baslamisim :)

    20 - 25 yas Ali agaogluylami evlenicen bir tanidim o var bu yaslarda kendinden o kadar kucuk kizlarla cikan dusunsene sen daha yeni dogmussun o uniyi bitirmis ve ise baslamis gibi bir sey :D

    0|0
    0|0
  • Max 10 olur ama şimdi kadınsın yaşın 40 dulsun 2 çocuğun var adam da 55 yaşında onuda Hor karşılamam ama kızı yaşında torunu yaşında kişilerle evlenen çiftleri de anlamak mümkün değil SAPKINLIKTAN BAŞKADA BİRŞEY DEĞİL...

    0|0
    0|0
  • Maximum 10 olmalı 10 bile çok aslında ankette 10 yaş altı olmadığı için 10 ve diğerleri arasında uçurum fark olmuş. Ya zaten maximum dendiği için çokta anormal karşılamamak lazım mesela taş çatlasın lafını kullan maximum yerine o zaman biraz daha kafaya yatıyor.

    0|0
    0|0
  • Kadın ve erkek ilişikisi için en ideal yaş farkı bilimsel olarak belirlendi. Araştırmacılar, erkeklerin kadınlardan 4 yıl 4 aylık yaş farkı ile büyük olmasının ilişkiyi güçlendirdiğini kanıtladı. İngiltere'de erkek ve kadın arasındaki ideal yaş aralığını bulmak için 2000 kadına anket uygulandı. Araştırma sonunda iyi bir ilişkiyi sürdürebilmek için ideal yaş aralığının 52 aya denk geldiği belirlendi. Ayrıca ankete katılan kadınların sadece yüzde 1'i, partnerinin kendinden küçük olmasını istediğini belirtti. Verilere göre kadının erkekten büyük olması ilişkide ciddi sorunlar yaşanmasına yol açabiliyor.

    0|0
    0|0
  • 5-10 yaş arası, +- yaş farkı olabilir. Sevgi olduktan sonra yaş farkı önemsiz bence, der ve yatarım, yarın vizeler var. :)

    0|0
    0|0
  • 8 10 yaşa kadar normal karşıyalayabilirim tabi erkekte kendine bakmış olacak çökmüş ahı gitmiş vahı kalmışsa o kadar bile olmamalı.

    0|0
    0|0
  • şeklarda sade 10 ve üzeri zaten anormal ... en iyisi en fazla 5 fark olmalı ... 5 ten sonrası iyice sırıtmaya başlar ...

    0|0
    0|0
  • Maksimum 5.

    0|0
    0|0
  • 10 yas gayet normal eğer yukarı ise olmaz nasıl olur, iki taraf birbirine asıksa deli gibi yasin önemi yok o zaman gerisi teferruat okk

    0|0
    0|0
  • Bu bayanla erkek arası yaş sorusuna

    Büyüğün kadın küçüğün erkek olduğunu varsayıp en fazla 12 yaş fark olmalı... Tam tersini zaten hç düşnmem düşünende zaten sübyancıdır.

    Diyorum ... Farklı bir açıdan

    0|0
    0|0
  • En fazla 10 olmalı..

    0|0
    0|0
  • Aşkın yaşı yoktur bak sevilmene yeterki sevilip sevmesini bil aldırma seni çekemeyene sevmek kutsaldır günah değil.

    1|0
    0|0
  • 30

    Maksat her sevıyeden yemek olsun.

    0|0
    0|0
  • Ben 4 diyecektim tabi büyükse fakat 10'dan başlatmışsınız. Kibarca YUH!

    0|0
    0|0
  • 25 ve üzeri

    0|0
    0|0
  • 10 da çok en fazla 8 yaş olmalı. .

    0|0
    0|0
  • 10 bıle cok ama neyse

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    53

Kızlar Ne Diyor 67

  • En fazla 10 olmali fark 20den fazla ise oha derim, sanki yanindaki kizin gibi durur ama ask soz dinlemiyor yas farki cok olanlar birbirine asik olabiliyor ama bunda genelde hep mefaat var ;)

    0|0
    0|0
  • beyler dağılın. ali ağaoğlu cevap verecekmiş soruya.

    1|0
    0|0
  • maksimum 10. çünkü 25 olduğunu düşünsene ; kadın 20 yaşında adam 45. adam 25 yaşındayken kadın doğmuş,baban yaşında. öyle ilişkilerin çoğu para için oluyor :) çünkü babamın arkadaşı 40 yaşında, 23 yaşında bir kadınla evlendi,bodrumda villası var, pizza pizza ve kumrucu dükkanı var.

    1|0
    0|0
  • Ohannesburg, 10 ne lan? Hepsini geçtim 25+ ne? Baba seçmiyoruz, sevgili bu.

    4-5 arası.

    0|0
    2|0
  • En fazla 8 yaş olmalı bence.

    15 den sonrası beni gerçekten şaşırtır.

    0|0
    0|0
  • Hiç bir zaman oha demem yani.Herkesin kendi tercihi.Banane.İsterse 100 yaş olsun :D :D .D

    0|0
    0|0
  • en fazla 10 o bile fazla

    0|0
    0|0
  • 10-15

    0|1
    0|0
  • en en ennn fazla 15 tir diyorum

    bu bile büyük ama aşk yinede

    ama küçük olmaz

    0|0
    1|0
  • oha 10 yaş çok fazla elimden tutup parka götürsün oldu olacak :) 3 yaş en fazla yoksa nesil farkı ve olgunlaşma süreci farkından aşırı uyumsuzluklar oluyor...

    0|0
    0|0
  • kisilerin olgunluguna bagli tabi dedem yasindaki adam kucucuk cocukla evlenmesi hos diil ama 10 yas 15yas cok abartilicak seyler degil

    0|0
    0|0
  • 6 yaş bana çok uygun gelio diodum 18 imde :) fakat şimdi ben 21 olunca erkek 27 olacak braz büyük oldu gbi:s kararsızım 4 ideall :D

    0|1
    0|0
  • 25 nedir ya anne desin baba desin :D

    0|0
    0|0
  • Bence en fazla 5 yaş, ama o kadar da önemli değil aslında, mesela babam, annemden 20 yaş daha büyük :)

    0|0
    0|0
  • 10

    0|1
    0|0
  • en fazla 7 yaş erkek büyükse. 1 yaş da bayan büyükse. diğer türlü bir zaman sonra o fark büyür insanın gözünde gibi geliyo bana

    0|0
    0|0
  • 10 bile çok aslında arada ki fazla yaş farkı kafaların uyuşmamsına da neden olur mesela sen 20 yaşındasın o 30 yaşında sen gezmek istesin o ise sakin bir hayat

    0|0
    0|0
  • hepsi çok fazla geldi bana 5 olmalı standart

    0|1
    0|0
  • bence 3 maksimum

    0|1
    0|0
  • Yaş bence önemli değil önemli olan sevgi,aşk önemli değil dediysemde ali ağaoğlu ve sevgilisi gibi değil :))

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    47
Yükleniyor...