Aynı tempoda en fazla kac dakika kosabilirsiniz 😃😃☺?

Veya mola vermeden en fazla kac dakika spor yaptınız bu zamana kadar 😛😇😇


0|0
7|30

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • Yani tempoya bağlı; en düşük tempoda sabaha dek koşar (yürür) çoğu insan... Yüksek tempoda (bandda +16 civarı) sanırım 3-4 dk dayanırım açsam koşarken.

    1|0
    0|0
  • Salonda koşu bandı üzerinde ortanın bir kaç kademe üstü, hızlının biraz altında bir hızda 1 saati çok rahat tamamlıyorum.

    1|0
    0|0
  • Tempoma bağlı %40la 1 saat koşarım

    1|0
    0|0
  • 30 dakika

    1|0
    0|0
  • temponun dozajına göre değişir, en yüksek tempoda yirmi otuz saniye, en düşük tempoda 1 saat.

    1|0
    0|0
  • Yarım saat 45 dk bilmiyom 1 saatte koşabilirim

    1|0
    0|0
  • hizi yazmayi unutmusun

    1|0
    0|0
  • 30 ile 60 dakika arası rahat

    1|0
    0|0
  • Sigara içmeden 1 saat koşuyodum.

    1|0
    0|0
  • 4 kilometre

    1|0
    0|0
  • futbol oynadığım zamanlarda yarım saat falan koşabilirdim. şu an 5 dk koşsam tıkanırım :D

    1|0
    0|0
  • 6 yıl kosarim

    1|0
    0|0
  • 1 saat olabilir

    2|0
    0|0
  • 1 saat sanırım

    1|0
    0|0
  • valla bir ara voleybol antremanından çıkıp bir saat arayla basket antremanına katılıyodum canım cıkıyodu ama insanı iyi hissetiriyodu

    1|0
    0|0
  • sanane ama

    1|0
    0|0
  • Kız varsa sonsuza kadar

    1|0
    0|0
  • 4 saat boyunca tempolu bir şekilde bisiklet kullandım. ufak 2 mola verdim.105 km yol gittim.

    1|0
    0|0
  • 30 dakika

    1|0
    0|0
  • 13-14 dakka- 3 km

    1|0
    0|0
  • yaklaşık 30-35 dkk daha fazla denemedim

    1|0
    0|0
  • Hiç hesaplamadım ama tahminen 1-1.5 saat olur max :)

    1|0
    0|0
  • 50 dakika koştum :))

    1|0
    0|0
  • 5 saat

    1|0
    0|0
  • 30-45 dk

    1|0
    0|0
  • 2 saat

    1|0
    0|0
  • Hıza göre değişir 12 km hızla ortlama 10-15 dakika arası koşuyorum

    1|0
    0|0
  • Rahat 2 saat giderim

    1|0
    1|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 6

  • Saatte 8km ile 15 dakika koşabiliyorum. Çok mecbur kalsam 20 falan olabilir demek ki max. O 1 saat koşan arkadaşlar gelsin tebrik edip ciğerlerini incelemeye alacağım. Maratoncular o kadar koşuyor ancak be sallamak bedava yemin ediyorum 😂

    1|0
    0|0
  • Ben spor kullanmıorum.😏😏

    1|0
    0|0
  • 20 saniye felan

    1|1
    0|0
  • Bes on dakka :D

    1|0
    0|0
  • Yarim saat

    1|0
    0|0
  • 1 dk filan asdf

    1|0
    0|0
Yükleniyor...