Gökhan Gönül Beşiktaş'ta... Siz ne düşünüyorsunuz?

Gökhan Gönül Beşiktaş'ta... Siz ne düşünüyorsunuz?

Öncelikle Fenerbahçe taraftarıyım.

2-3 yıl önce biri bana "Gökhan Gönül Beşiktaş'ta" dese güler geçer ciddiye bile almazdım. Ama şimdi görüyorum ki bu gerçek olmuş.

Tamam Gökhan Abi sen haklıydın Aziz Başkan haksızdı ama ezeli rakibimize mi gitmen lazımdı illa? 9 yıllık emeğini nasıl sildin? Seni nasıl sevdiğimizi hiç mi anlamadın? Sen o Benfica maçında kafana tekmeyi yediğinde, biz de senle yedik o tekmeyi. Keşke buraya kadar gelemeseydik de sen o tekmeyi yemeseydin dedik.

Şimdi görüyorum ki güle oynaya Beşiktaş'la sözleşme imzalamışsın. Lan, ben o fotoğrafını görünce dondum kaldım be! Kalbim kanadı bildiğin. Nasıl her şeyi bir kenara koyabildi?

Bana deseler ki istediğin bir futbolcu formanı imzalayacak hemen seni seçerdim. Okul takımında forma yaptırdık sırf senin için 77'yi seçtim lan ben. Küçük kuzenimle futbol oynardık. Ben Emre olurdum, o Gökhan olurdu. Emre'den sonra sen de mi gittin be?

Ama ben seni hala o kadar çok seviyorum ki Gökhan Abi senin hakkında kötü bir şey söyleyemiyorum. Hani insan çok sevdiği birine kızar, ama yine de sevgisi bir gram azalmaz ya ben öyleyim işte.

Yolun açık olsun...

Biz seni kaybettik FENERBAHÇEMİZE sarılacağız ama senin sarılabileceğin kimsen kalmadı be abi bunu da unutma.

Hadi eyvallah...

  • Gökhan sonuna kadar haklı!
    41% (12)55% (31)51% (43)Oy Ver
  • Gökhan haklı ama illa Beşiktaş'a mı gitmeliydi be abi!
    48% (14)21% (12)31% (26)Oy Ver
  • Gökhan tamamen haksız!
    11% (3)24% (13)18% (16)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
8|20

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • http://i.hizliresim.com/MJ2pjg.jpg

    Çok garip bir duygu bu. Aldığım ilk formanın arkasına adını yazdırdığım adam, artık Şükrü Saraçoğluna rakip takım oyuncusu olarak gelecek.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
  • Gel yavrum :*
    Seviyordum bu çocuğu bize de geldi nihaha

    0|1
    0|0
  • Menejeri falan aciklama yapmis bizzat kendiside geldi aciklama yapmis haberlere inanmiyorum dedi bunu kendisi dedi 8esiktasa gittigim falan yok tamamen bir kac insanin uydurdugu bir yalandan ibaret dedi menejerimde aciklama yapti dedi ama gel gor ki para ugruna Şu an baska bir takimda caner de gitti ama gokhan kadar tepki almadi niye bence oturun da dusunun yurt disina gidicem dedi gokhan ama yine sozunde durmadi digerleride aziz yildirimla degil mi onlarda biraksin o zaman ne bu tavir gokhan gonulu seviyodum ama bu son yaptiklari hic iyi degil vede evet aziz yildirim icin istifa istiyoruz 12numara olarak

    0|0
    0|1
  • Ayıp etti

    0|0
    0|0
  • Giden gitsin ya bize ne

    0|0
    0|0
  • Gökhan'ın ne kadar profesyonel bir futbolcu olduğunu gördük, Fenerbahçe için bu sene her şey çok daha kötü olacak

    0|0
    0|0
  • Haysiyetli sanıyorduk...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Beşiktaş kaptanı Tümer Metin F. Bahçeye imza atınca, "doğuştan Beşiktaşlıyım" diyen Mehmet Topuz'u alınca onurlu hisseden adam böyle durumları olgunlukla karşılar.

    0|1
    0|0
  • Gökhana değer verilmedi , yerinde hangimiz olsak çekip giderdik , gittiği takimin Beşiktaş olması hem ona verilen değer , hem takıma olan sempatisi hemde şampiyon liginin in cekiciligidir

    Kartal dövmeli adam , kartala hayırlı olsun

    0|0
    0|0
  • Profesyoneldir gider.. Bugüne kadar verdiği hizmetler için Fenerbahçeli olarak teşekkür ederim. Gereksiz polemiklere 2 taraf ta girmemeli. Ayrıca gitmesi Fenerbahçe açısından önemli bir kayıp değil zira son yıllarda vasatın üzerine pek çıkamadı.

    0|0
    0|0
  • Futbolcu bu istediği yere gider

    0|0
    0|0
  • gökhan için hayırlısı olsun çok emeği katkısı oldu

    0|0
    0|0
  • Bizi istemeyeni biz hiç istemeyiz Fenerbahçe deki günlerini mumla arayacak bu hep böyle olmuştur.. Tarih bunlarla dolu

    0|0
    0|0
  • Prof olmanın en temel kuralı zaten budur.. Galatasaraylı emrede tükürdüğünü yalamıştı hatırlarsan..

    0|0
    0|0
  • Abartma be arkadas alttarafi bir topcu parçası takim degistirdi, onlar senin kadar dusunmuyo para pesinde profesyonellik pesindeler , kaptirma kendini bir yarari var mi sana fener besiktasin , fazla abarti gereksiz tutku bosuna stres yapiyosun :D

    0|0
    0|0
  • Sizene fenevliler adam profesyonel istediği yere gider duyguya yer yok.

    0|0
    0|0
  • Ulan bu nasil bir aşk mektubu, duygulandim
    Hayirlisi olsun

    0|0
    0|0
  • Futboldan nefret ederim

    0|0
    0|0
  • yılmaz morgüle benziyor hem tip hem karakter

    0|0
    0|0
  • Ellerinde patlıcak.

    0|0
    0|0
  • güzel ağlamışsın ama fb ve taraftarı gökhan ın umrunda değil

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçe taraftarını kaybetmiştir.

    0|0
    0|0
  • para para paraaaa...

    0|0
    0|0
  • Çok ağır ayıp etti..

    0|0
    0|0
  • gökhan gönül fanatiği olduğu takıma geldi. hem karakterli bir adam, fenere yaramaz o yüzden. iyi yaptı.

    0|0
    0|0
    • Bende bjk liyim ama acaba takıma ayak uydurabilecek mi bizim ortalarımız çok ileri gitmez gökhan öyle değil inşallah elimizde patlamaz

    • @Yalniz_Adam01 patlamaz patlamaz. sağda gökhan solda kolarov, gruptan cikacagimiza inaniyorum şl'de

  • www.youtube.com/watch?v=BV4dffzZ75k&feature=share anlamadıgımız tek şey şu 2-3 yıl önce BEŞİKTAŞA gelmesi neden komik 2-3yıl önce uefayı aldınızda bizmi bilmiyoruz komik olan senin yazdıgın bu fikirdir al izle )

    0|0
    0|0
Yükleniyor...