Hiç kimse beni beğenmiyor lütfen yardım edin :(

arkadaşlar üniversite 1.sınıf öğrencisiyim.Sınıftaki bütün kızların sevgilisi var inanın abartmıyorum herkesin sevgilisi var ama benim yok.Ne teklif eden var,ne bakan biri var bana.Yanlış anlamayın öyle sevgili meraklısı biri değilim ama kimse beni istemiyor diye moralim bozuluyor ya inanın okula gitmek istemiyorum erkeklerin dikkatini hiç çekemiyorum.bir genç kız olarak moralim bozuluyor ya..


0|0
0|16

En İyi Erkek Görüşü

  • bence cok saglam kızsın ondan gelmıyorlar marka gıbı dusun lacosteye herkes gırmez 1 tsort 150 tl herkes lcw ya da pazara hucum alması kolay pahalı yerler bos ucuz yerler kalabalık olur bunu bılmeyen kızlarda bana ne cok erkek gelıyor dıye sevınır halbukı ucuz mal oldugundan da kendının haberı yok bence sevın cunku erkek mılletı guzel cırkın aramaz kız var mıhucum anladın mı

    0|0
    0|0
    • anladım ne demek istediğini ama sanki hep yalnız kalacakmışım gibi hissediyorum

    • Hepsini Göster
    • anladım yahu bunun ıspatımı olur

    • ıcınde arkadasım gecen bır kelıme kullansan olurdu

Erkekler Ne Diyor 15

  • derslerine odaklan. okulu bitir. seni beğeneni o zaman düşün. moralini bozma.

    0|0
    0|0
  • sen kendıne guven sadece zamanı var ılk senen hem bıraz okuduqun sehrın tadını cıkar sonra bırı cıkar karsına elbet.. nerde okuosun ?

    0|0
    0|0
    • eskişehir

    • Hepsini Göster
    • bol sans.. :)

    • sağoll

  • Madem sevgili istiyorsun kendini değiştir. Belki bu seklin hos değildir sen farketmiyorsundur. Değişim her zaman güzeldir. Takma kafana seneye olur

    0|0
    0|0
  • Bakımlı ol en önemli olan bu zaten. Öyle bakışmayla başlayan ilişkilerin de sağlıklı olacagını sanmıyorum. Sen kişiliğinle ön planda ol zaten güzelliğini de görür erkekler

    0|0
    0|0
    • nasıl yani mesela erkekler bakıştığı kızlarla sağlıklı şeyler düşünmezler mi ?

    • Tabiki de hayır. Bir yaz aşkı olur bir beğenme olur ama fazlası yok yani sen sana bakılınca erkek sana tutuldu sanma yani

    • anladım :(

  • çokmu çirkinsin ki

    0|0
    0|0
    • belki inanmıcaksın ama erkek arkadaşlarım bile çok güzelsin diyo

    • Hepsini Göster
    • :(

    • bak merak ettim şimdi seni

  • takma kafana vardır seninde bir kısmetin ama bu olumsuz ruh halinle yanlış şeyler yaşamassın umarım.

    0|0
    0|0
  • güzelmisin, tarzını değiştir, diğer kızlar gibi ol, modayı takip et, amerikan dizi ve sinemalarda ki kızlar gibi ol, havalı görünme samimi doğal ol çıkar elbet kısmetin bakarsın ben alırım seni boy kaç kilo ten saç nerelisin :)))

    0|0
    0|0
    • genelde herkes güzel der bana hatta lisede 2 kişiyle çıktım ama üniye geldim kısmetim kapandı resmen.168 boyum var kilomda 63 beyaz tenliyim saçlarımda kızıl

    • Hepsini Göster
    • süt, yumurta, sebze, meyve, balık, tavuk ye bunları yap şekerli şeyler kola, cips, reçel, tatlı, dondurma yeme. soğuk su iç yağları eritiyormuş.

    • tamam denicemm

  • dert etme bence böyle şeyleri

    0|0
    0|0
  • iyi bir meslek sahibi olup parayı bulursan koşa koşa gelirler para her kapıyı açar

    0|0
    0|0
  • napalım yoldaş gelip ordaki çocuklarımı dövelim :S

    0|0
    0|0
  • çirkin olabilirsin :(

    0|0
    0|0
    • inanmıcaksın ama erkek arkadaşlarım flaan çok güzelsin diyo cidden bak

  • hangi üniversite veya şehir gelelim hemen :D

    0|0
    0|0
  • Bozma moralini onlar altın olanların peşinde gidiyor.Sen demir ol senin değerini bilen anlasın.Altın görüntüde güzeldir fakat hiçbir işe yaramaz..

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin dikkatini çekememekle, okula gitmemek arasında kurduğun bağlantının alakası nedir pek anlayamadım? Okula erkekler için mi gidiyorsun yani? :D Bence de boşuna gitme.

    0|0
    0|0
  • ego tatminimi bu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...