Fantezi mesajları yakalattınızmı?

Arkadaşınız telefonunuzda sevgilinizle olan fantazi mesajlarını yakalasa ne tepki verirdiniz Sayın KS. üyeleri?:))))

Sadece muhabbet açılsın diye soruyorum fesatlaşmayın lütfen:)

Güncellemeler:
Kimse mesaj falan yakalamadı arkadaşlar bilip bilmeden yorum yapmayalım lütfen... Konu açtım sadece.

0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Ona özelimde ne işin amk der tekmeyi kıçına basarım özel hayata saygı:)

    Hatta baktım hala üste cıkmaya calışıyo okudugu fantaziyi sana yaparım tehdidine yaparm ona korksn bir daha özele girmesn i*ne:D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • ablam yakalamış. yolda gidiyoruz bak gülüm sanırım senin konuştuğun bir kız var ama ben onun çok iyi bir kız olduğunu düşünmüyorum bence ondan ayrılsan iyi olur dedi tabi bende ne olduğunu anladım :)

    0|0
    0|0
  • küfür eder dayak çekerim o manitaya

    0|0
    0|0
  • hiç sorun degil yakalısın, ama telefonumu kurcalayan arkadaşımın agzına sıcarım o kadarda degil erkek arkadaşım benim telefonumdaki sevgilimle yazıştıgım mesajları okumamalı s...erim tahtasını onun:)=

    0|0
    0|0
  • benim telefonumda yakaladım. giden kutusuna kaydetmiş mal :D bişey demedim iki mesaj için kalbini kırayım adamın :D

    0|0
    0|0
  • Fesat bir soru olunca akla gelen fantazilerde pek bir ayip

    0|0
    0|0
    • Değişik bir yaklaşım.:) O zaman kimse cinsel içerikli soru sormasın. Burada sadece konu açtım ne tür şeyler çıkacak diye arkadaşım. Herhalde öyle birşey başıma gelse ne yapacağımı bilirim. Sormam yani.

    • Hepsini Göster
    • Yapmadım, yapmamda zaten.

    • Basina gelirse diye soyluyorum:)

  • hiç başıma gelmedi böle bişi :D çok utanç verici

    0|0
    0|0
  • yakalarsam bir şey demem ki fantazi sonuçta bir gerçek ve ihtyaç

    0|0
    0|0
  • kankanmı yakaldı :D

    0|0
    0|0
  • senin arkadaşın yakalamış belli:)

    0|0
    0|0
    • Fesatlaşmayın diye bu yüzden diyorum işte. Her şey sorulunca illa başa gelmiş mi oluyor?

    • Hepsini Göster
    • Ben önyargı yapmadım ki. Ne demek istediğin açıkça belli:)

    • öyle sanmıştım napiym

Kızlar Ne Diyor 1

  • Benim telefonumu karıştırma iznini kimden almış ki..

    Yok öyle arkadaşlarım da fantezilerim de.

    0|0
    0|0
    • Yani öyle olması gerekiyorr:)

Yükleniyor...