Nasıl karın kası yapabilirim?

Karın bölgem yağlı değil. Çok hafif göbek gibi de olmayan bir çıkıntı var sadece. Şişkin gibi. Belimin de ince olduğunu söylüyorlar. Ama ben hafif bir karın kasım olsun istiyorum. O hafif şişlik hoş görünmüyor gözüme. Nasıl bir çalışma yapmam lazım? Ne gibi bir program uygulamalıyım?


1|0
19|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Karın kaslarının çıkması için yaptığın egzersizden çok karın bölgendeki az da olsa olan yağ tabakayı eritmek , şeker ve ağır karbonhidrat beslenmeyi bırakıp kardiyo hareketlerine yüklenmen gerekir (koşu, bisiklet, ekiliptik) zaten o tabaka eridimi günde 30 ar dan başlayıp gitgide artırarak mekik çeksende görünür kasların 😉

    1|2
    0|0
    • Bisiklet bacak kaslarını artırmaz mı ama? Bacak kaslarını çok artırmaması için kaç dakika kadar yapmam lazım mesela?

    • Hepsini Göster
    • Çok çok teşekkür ederim 😊

    • Rica ederim 🙃

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen bu sıkıntı bende de var 😕

    1|0
    0|0
    • Sen de uygularsın söylenenleri sonra bakalım sonuçlar neler olacak 😕

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      en iyi görüş için teşekkürler :)

    • 3ay

      😊😊

Erkekler Ne Diyor 26

  • Öncelikle beslenme şart bu işin %80 beslenme %20 spor ondan sonra set olarak karın hareketleri yapabilirsin hareketleri yaparkende. Karnını içe çekmelisin böylece yaptığın hareket daha etkili olur.
    Bol Şanş

    1|0
    0|0
  • herkesin sık yaptığı hatayı sen yapma yok çok mekik çek çıkar falan boş iş bunlar yapman gereken vücudundaki yağ miktarını hesaplamak eğer yağ miktarın fazlaysa karın kasların büyüsede gözükmeyecektir eğer yağ miktarın normalse yapman gereken 4 set 10 tekrar mekik + leg raise hareketini 4 set 10 ar tekrar yapmak yani mekik bittiği an leg raise hereketine geçeceksin bu 2 sini toplam 20 defa yapmış olacaksın fazla mekik göz çıkarır 2 gün sonra çok kötü hareket belim ağrıyor bel fıtığı oldum diye yıkınırsın mekiği yarım mekik tam kalkmadan omuzlarını kaldıracaksın sadece

    1|0
    0|0
  • Yapamazsın kanks

    1|0
    0|0
  • Kardiyo ağırlıklı çalışman gerekiyor.
    Yani tempolu yürüyüş
    Koşma
    Bisiklet vb gibi
    Favorim ip atlamaktır. Bu arada o şişkinlik altında yağ kütlesi barındırıyor. Bölgesel zayıflama diye bir şey yoktur.
    Sadece bölgesel şekil verebilirsin. O bölgeye de şekili ancak zayıflayarak kas kütlesini arttırarak verebilirsin. Mekik çek ama önce zayıfla

    1|0
    0|0
  • Cekme bosver iyi boyle

    1|0
    0|0
  • Mekik çek

    1|0
    0|0
  • Öncelikle fazla yağları erit. Sonra bölgesel kas geliştirme çalış.

    1|0
    0|0
  • Gunde 50 60 mekik cekcen ama duzenli olcak ilk gun 10 ikinci gun 20oyle oyle yukselt duzenli devam et olur unutma birgun yapip birgun yapmassan olmaz dzenaiz olursan

    1|0
    0|0
  • Nette videolar egzersiz çalışmalar var istersen telefon için uygulamalsrda var düzenli yaparsan olur

    1|0
    0|0
    • Uygulamayı indirdim ama telefonumda hafıza sorunu olduğu için tekrat silmek zorunda kaldım

    • Hepsini Göster
    • Olsun ama. İş görüyor en azından. 😂

    • Konusma silmesini istemem acikcasi

  • gunde 50 mekik çekmen yeter

    1|0
    0|0
    • Bir kez 40 taneyi zor çekmiştim. Sıklıkla mekik çeken biri değilim. 50 zorlamaz mı? Yoksa normal mi gelir?

    • Hepsini Göster
    • Yav zararı felan yok sporun zararı mı olur allasen sen bakma ona fazla kaçırırsan benim gibi olursun işte onu diyo sjdjs

    • Hahahahah kararında yapayım ben o zaman 😄

  • Bilen de yazmış bilmeyen de 😊

    1|0
    0|0
    • Yazmaları yeter. 😊

    • Hepsini Göster
    • Diğer kişilerde mekiği tamamlayacak durumları yazdılar işte. Sorun çözüldü. Pozitif düşünmek lazım. 🙆

    • Peki o zaman 😊

  • the mekik

    1|0
    0|0
  • Bol bol mekik çek.

    1|0
    0|0
  • mekik

    1|0
    0|0
  • İnternetten araştır

    1|0
    0|0
  • Gel ben program uyguluyorum beraber uygulayalım

    1|0
    0|0
  • Dambıl al onunla çalış

    1|0
    0|0
  • yaaa sen delimisin kizim. hafif bir siskinlik gibimi karnin? ;) sen sansli kizsin. erkeklerin kadin vucudunda en begendigi bir sey o. yumusak minnacik sirin bir karin uxxx ;) hic bir sey yapma kalsin oyle. ben bayiliyorum

    1|0
    0|0
    • Hahahaha öyledir ama olsun. Beş ay okulsuz kalınca kilo aldım birazcık ve kendimi dengelemem lazım. Six pack yapayım demiyorum zaten. Azıcık sıkı olsun. 😄

    • Hepsini Göster
    • Tamam ricanı dinleyeceğim 😄 sadece fit kalmak için spor yapıyorum o zaman, kas yok 😄😋 ve rica ederim

    • minnetdaram gizli uye ;) ricami kirmadin ;) heee bak iste o olur normal bir spor yap odaki formada kalmax ucun ;) yumusak karinli cicis ;) :*

  • squatgirl'in programlarına bak istediğini bulursun

    1|0
    0|0
  • Biraz zorlaman lazım, kısa sürede olmaz

    1|0
    0|0
  • Resimi at yavrum

    1|0
    0|0
  • mekik sınav barfiks çalış hergün

    1|0
    0|0
  • 3 x max mekik ve max plank

    1|0
    0|0
  • Bol bol mekik çek bire bir

    1|0
    0|0
  • Engel mi yedim

    1|0
    0|0
    • Bilmem

    • Hepsini Göster
    • Yok boşver onun seviyesine inemem

    • Peki sen bilirsin

  • İyi hocaları egitmenleri olan bir spor salonunaaa. ısınmadan da yapma ne yapacaksan. Oldugun yerde kos. :)

    1|0
    0|0
    • Öğrenciyim spor salonuna para yetişmez 😊 yok bir daha ısınmadan bir şey yaparsam ne olayım. Çok kötü oluyor o zaman. Ve teşekkürler.

    • O kadar pahalı değil spor salonları ama sen bilirsin tabi. Iphone kullanmayı biliyosunuz amaa:)

    • Hehehe. Çok samimi söylüyorum Iphone kullanma özürlüsüyüm. Elime aldığım gibi arkadaşlarım geri. alıyorlar ver ver beceremiyorsun diye 😂 eylül gelse okulun spor salonuna gideceğim

Kızlar Ne Diyor 18

  • Spor yapmak lazım zamanla olur

    2|0
    0|0
  • Bence de güzel değildir

    1|0
    0|0
    • Hafif şişlik mi yoksa karın kası mı?

  • bu isi yapan insanlarla görüşmelisin

    1|0
    0|0
  • Google'a ab challenge yaz orada 30 gunluk haraketler falan cikar zaten gozune kestirdigini yap

    1|0
    0|0
  • Her gün 20 ser mekik çekmen yeterli😊

    1|0
    0|0
  • Mekik çekmelisin

    1|0
    0|0
  • Takip için yazıyorum

    1|0
    0|0
  • Egzerisz bak ebru şallının vardır

    1|0
    0|0
  • Bir ara bende takmıştım surekli olarak yapamasamda ise yarıyirlar bence sende bir arastır

    1|0
    0|0
  • Bence bayanlarda kötü duruyor yapma ama tabii senin tercihin

    1|0
    0|0
    • Çok kaslı olmasını istemiyorum zaten sıkılaşsın yeter. 😊

  • karın kası ıcın vucudunun tum kas grubunu calıstırman gerekecek yanı epey yol kat etmen lazım

    1|0
    0|0
    • Benim için daha çok daha iyi olur. Teşekkürler

    • evet yanı tek yonlu calısmak hıcbır ıse yaramaz bana ınan tum kas grubunu calıstırmadıkdan sonra karın kası gelısmez :)

  • Mekik çek

    1|0
    0|0
  • Agirlikla mekik yapman lazim yoksa mümkün değil . Kardiyo da sart tabi

    1|0
    0|0
  • mekik le oluyor

    1|0
    0|0
  • ben crunches yapmistim 1 sene , ise yariyo

    1|0
    0|0
  • bende yapıyordum bir aa tekrar baslayacagım ama ılk bes gun zor yurumustum

    1|0
    0|0
    • Sonraki günlere odaklanırım ben de 😄

  • Mekik

    1|0
    0|0
  • Sporla

    1|0
    0|0
Yükleniyor...