Eski nişanlım babama mesaj çekti

Arkadaşlar ailem o erkekle evlenmemi.istemedi ayırdılar biz seviyoruz birbirimizi 4 ay oldu ayrılalı. Aradabı mesaj çekiyor özledim seviyoum.falan diye. Dün babama mesaj çekmiş ve şöyle yazmıkarının ağzına bakıp bizi ayırdin ama merak etme kızın yakın bir zamanda yanıma gelecek az kaldı yazmış. Bu saygısızlık değilmi beni çok zor durumda bıraktı. Babam biraz pasiftir annem dominant. Yani babama öyle demesi ailem bana çok kızdı o namussuzun adını anma diye. Sonra beni aradı bende açmadım. Anlıyorum üzgün kızıyor ama böyle bir mesaj çekmek hiç doğru değil demi. Ne diyorsunuz?


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • kızım evdeki olanları neden anlatıyorsun ki ?

    Eğer hale umudun var istiyorsan tabi ki

    Tavsiyem ailen ile tekrardan konuşman , o mesajı çeken zata söyle özür mü diliyor ayaklarına mı kapanıyor artık baban affeder ama anneni bilmem :)) Kaçmayı da asla düşünme , kaçtığı kişi ileri de seni yolda bırakırsa seni sahiplenecek yine anne ve babamdır. .Bunu asla unutma!

    1|0
    0|0
    • Acikcasi kacmayi dusunuyordum. Ama saygisizca mesajlar cekip beni zor durumda birakti. Daha onedende anneme mesaj atmis iste sen kizini ddiktirir satarsin artik diye avrupa sizin dininizi dehistirmis nasil hacisisniz diye mesaj cekmis korkak iste ben evdeki olanlari asla anlatmamki o anladi annemin dominant oldugunu i ayrilmamizin sebebi nisanlimdi sucu aileme veriyor siz istemediniz hic ayirdiniz bizi diye

    • Tavsiyem yargı yoluna başvurman avukatta tut , birinci dava taciz , ikincisi hakaret davası gerisini bırak o uğraşsın .

Erkekler Ne Diyor 9

  • saçmalama nasil sevgi bu seven insan sevdiğini küçük düşürcek zor durumda bırakcak şeyler yapmaz sevgi değil onun ki kabullenememe buda onu her zaman beyinsiz yapar

    0|1
    0|0
    • Evet kabullenemiyor. Ofkeli cok ofkeli bitti diye ve beni yanina cagirdi hep bende gitmedim.ogrenciyim daha. Salak isye benim gibi asla birini bulamaz hata yapti

  • oda dayanamamış kendisininreddelimesine belli ki böyle patlamış. tabi kide yaptuığı yanlış. terbiyesizlik oluyor. ama her türlü seni kaybetmiş. sende ona gitmiyosun souçtaa. oda kızgın. onada hk veriyom. kusura bakma

    0|0
    0|0
    • Bu saygizicq yaedigi mesajlari hakmi veriyorsun. Dqha omcedende anneme mesaj atmisti yukarda birinin yorumuna yazdim. Beni cok sevdigini biliyoum bende onu seviyorum ama dili sivri aile dgerleri 0 ben cok zor durumda kaliyorum anlamaiyor

    • haklısın. sonuçta sevdiği insanaın haytım dediği insanın annesi ve babası! onu o sevşyeye getirmiş insanlar. bunu düşünemiyor. yanlış yapıyo tabi. oda bir anlıkk kabullenilmeme durumuna patlamış belli ki. haklısın yanlış tabi yaaa. allah ayrdımcınız olsun

  • Resmen saçmalamıs. Saygısızlık yapmıs. Sana da değer göstermemiş. Ailen iyi anlamıs ondan sana hayır gelmez

    0|0
    0|0
  • eski nişanlım malin teki... büyük konuşmak istemem ama bana oyle bir sms gelcek evde tornacıya pattiridm özel bir sopa var onu o sopa ile döver sonra da o sopayı ona monte ederim !

    0|0
    0|0
    • Daha oncedende anneme mesaj cekmis kizini artik diktirir satarsin diye. Avrupa sizin dininizi degistirmis siz nasil hacisiniz diye mesaj yazmisu. Cok zor durumda kalmistim cok saygisizcaydi bence evet beni cok seviyir ama aile degerleri 0

  • Sorundan çok yazılan cevapları merak ettim tek tek okudum Allaha şükür seviyosan gerisi boş türünden ara gazı veren yok.HErkesle hem fikirim yok böyle bir davranış biçimi mesaj bilmem ne saçmalık mecbur unutacan o malı önüne bakacan

    0|1
    0|0
    • Saygisiz yaptiklarini herkez hakli savunmuyorum asla. Insan asik olunca iste onunda damarina basildi biraz ama aile degerleri 0 oldugu icin yaptigi hakaretin saygisizca oldugunu farkedemeis hehalde salak iste

    • Hepsini Göster
    • Hayir o gene istiyor buyuzden. Cok ofkeli cok uzgun benide cok seviyir bundan eminim ama bitmesini kabullenemedi bir turlu ama baska yollarla arayi duzeltebilirdi. Bide 31 yasinda hayat tecrubesi tavan yapmis her konuda bide senin icin olirum falan diyordu sayesinde ailem beni oldurecek haberi yok

    • He 31 yaşında tavan diyosun ben 35 yaşında ne dyim bilemedimde senin malın tavan su çekmiş kabarmış haberin olsun.ayrıca benim bildiğim erkek hazımlı olacak hazmedemedimi çirkeflik yapmayacak gerisi zaten sana kalıyor

  • Saf olduğun bu sorudan bile çok belli, benim aileme değil mesaj yazmak kapının ziline saygısızca basan biri bile olsa o aileye layık biri asla olamaz ve hemen silerim..

    0|0
    0|0
    • Saflikla ne alakasi varki anlamadim o yazdi mesaji annemler ayirdi bizi diye

  • bencede yanlış edepli konusmayı araya hatırlı kısılerı sokabılırdı

    0|0
    0|0
  • Çok doğru yapmış helal olsun sevgisinin arkasında duruyor seni hiç kimse onun kadar sevmeyecek bundan emin olabilirsin yazık Allah o kişinin yardımcısı olsun

    0|0
    0|0
    • Daha oncedende anneme mesaj atmisti avrupa senin.haciligini bozmus kizini diktirir baskasina satarsin diye cok mahcup olmustum aileme karsi bir anlik sinirle yazmis ama cok saygisizcaydi bu mesajida

    • Hepsini Göster
    • Yarin arayip bu terbiyesizligin hesabini sormak istiyorum ama beni thdit etmesinden beni rezil edermi duye cok korkuyirum aslinda

    • Bence hic arama onun söylediklerini duyunca daha fazla üzülürsün sadece aklinda cikarmaya calis bir süre sonra unutacaksin zaten ama tabi kendin icin en dogru karar senin cünkü annenin babanin o kisiyi neden istemedigide önemli eger ailem hakli diyorsan fazla zorlama derim

  • bütün nefreti mesaja kusmuş...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • daha oncede annene o sekılde mesaj atan bı adama kacmayı dusunuosun oylemı ? sen ne kansız ne hayasız bişeysin be ailene nasıl boyle konusturuosun elin adamını ? ayrıca bu ailene degıl en basta sana yaptıgı saygısızlıktır terbıyesızlıktır , ama sızın gıbı her s*kim hıyar dıyene tuzla kosanlar her seyı hak edıyo. onun ailesine en ufak bı laf et bakıyım ne laflar alıcaksın. kız mılletınde gurur onur kalmadı koca olsunda taştan olsun mısalı.

    0|0
    0|0
    • ben bizim evin karşısındaki güvenlikten hoşlanıyorum ama ilk onun açılmasını bekliyorum onu görmek için dünde 5 6 kere dışarı çıkıyorum çıkmasam bile pencereden bakıyorum ama onun benden hoşlandıgını nasıl anlarım bide nasıl tanışırım

    • Hepsini Göster
    • Aslinda cok haklisin gercekten

    • tum ıctenlıgımle soyluyorum eger bu ınsanla evlenırsen cok cok pısman olucaksın ne kendını ne aileni üz benden sana ufak bir tavsıye :)

  • ne kadar kızgın olursa olsun onlar senın annen ve yarın bıgun belkı onunda annesı babası olucak boyle bır saygısızlıktan sonra babanın verecegı varsa bıle senı vermez

    0|0
    0|0
    • ben bizim evin karşısındaki güvenlikten hoşlanıyorum ama ilk onun açılmasını bekliyorum onu görmek için dünde 5 6 kere dışarı çıkıyorum çıkmasam bile pencereden bakıyorum ama onun benden hoşlandıgını nasıl anlarım bide nasıl tanışırım

    • Hepsini Göster
    • Bunu banami soruyorsun anlamadim

    • sana karsı bos degılse bakıslarından anlarsın bunu

  • e istemiyorlardı şimdi hiiiç istemezler. yaptığı yanlış.

    0|0
    0|0
    • Evet daha oncedende anneme mesaj cekmisti yukarda yazdim oku istersen birirni.yorumunun altina

    • Hepsini Göster
    • Ya ben cok kizdim ona tabiki. Ailemin namus meselesini onemsemedigi ve beni ona asla vermek istemedikleri icin hani namus nasil olurda onemsiz olur gibi ters bir medaj yazmisti anneme. Dayim dedem ates puskurduler mesaji okuyunca dayim hatta gel yanima demis oda gelmemis dayak yiyecegini anladi.sqnirim ondan

    • hem de korkak yani... sen bilirsin. böyle lafları etcek ben yüzüne bakıcam asla

Yükleniyor...