Kışın dügün yapılmaz mı acaba kız arkadaşım kışın dugun olmaz diye benden ayrılıyor laf anlatamıyorum:(

kışın dugun olmaz mı acaba kız arkadaşım kışın dugun olmaz diye benden ayrılıyor zaten bir sene beklicem bir altı ay daha bekleyemem seni falan evde de sorunları var anlamıyorum kışın dugun yapmanın ne sakıncası olucak ki :S

Güncellemeler:
kızın evde sorunları var evden falan kacıcak o yüzden beklemekten yana degil

0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • Kız hep hayali olan yaz düğünü istiyordur. Ya da ayrılmak için bahane arıyordur. İlkbahardayız çünkü.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • :D sen de yazın yap. ben de kışın dügün istemem. ama bu yüzdende ayrılmam yanı

    0|0
    0|0
    • ama bunun evle ilgili sorunları var evden kaçıcak o yüzden beklemek istemiyor bana da asker donusun kışa denk gelicek gene bir 6 ay daha beklicem off dedi ayrıldı :S kışın dugunün ne sakıncası var anlamıyorum zaten salonda olucak

    • o zaman abartmasın. bence prensiplerinden vazgecme. bugun sana saygı duymayan senı beklemeyen . yarın hiç bekleemz

  • Fasulyeden sebepler...

    0|1
    0|0
  • beklemeyin szde neden yazın dügün yapmıorsn

    0|0
    0|0
    • benim askerlik var babam askerden önce evlendirmemde evlendirmem diyor:((

    • hmm ozamn sevgilin anlayışla karşılamalı veyada bir dahaki yaza yaparsınz medem yaz dügünü istiyor beklesinn

  • sırf düğünden dolayı senden ayrılıyorsa...

    0|0
    0|0
    • ama kızın evde de sorunları var evden kaçmayı dusunuyor bu yuzden acele ediyor ama kışın dugunun ne sakıncası var anlamıyorum ya:( zaten salonda olucak kışın hergun yagmur yagmıyor heralde

    • bırak istediği zamn evlensin onun en güzel günü o gün

  • Bulmuş evlenilecek adamı bunuo.

    0|0
    0|0
  • Düğünün yazı kışı olmaz bence kız haklı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • yani sizce kız arkadaşınızın sözlü ya da nişanlınızın içerisinde bulunduğu durumlar önemsiz kış aylarında düğün olup olmayacağı konusunun önemli ön planda öyle mi? Sizi bu hale getiren gdo'lu ürünlermidir yoksa başka birşey mi kullanıyorsunuz anlamıyorum

    0|0
    0|0
  • biraz karışık yazmışsın. sanırım arkadaşın kışın düğün istemiyor. ama saçma bir düşünce bu. seni seven bir insan bu sebepten ayrılmaz. ayrılacaksa şimdiden ayrılsın.

    0|1
    0|0
    • ama kışın dugun olmaz mı ne sakıncası var anlıyamıyorum zaten salonda olucak neden bu kadar buyutuyor kışın hiç kimse evlenmiyor mu ki :S

    • bunun sebebini biz bilemeyiz. bunu arkadaşına sor. belki basit bir sebebi vardır.

  • Bu ne lan bu kadar kolay mı de sen ayrıl bence.

    0|1
    0|0
  • antartika en uygunu.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...