Kadınlar futboldan erkekler kadar anlar mı?

Bence hepsi değil ama çoğu anlamaz. Peki ya sizce?

Güncellemeler:
OFSAYTI BİLMEDİĞİMİ İDDİA EDENLERE İTHAFEN YAZIYORUM. FUTBOL DA ATAĞA GEÇEN TAKIMIN, EN AZ BİR FUTBOLCUSUNUN TOPLA OYNANDIĞI SIRADA, RAKİP TAKIMIN KALE ÇİZGİSİNE , O TAKIMIN EN YAKIN FUTBOLCUSUN DAN , DAHA YAKIN BULUNMASI DURUMUNA , FUTBOL DA OFSAYT DENİR...

0|1
23|18

En İyi Kız Görüşü

  • Pek iddaalı değilim ama anlarım

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkekler kadar izlerse tabi anlar :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

  • Fanatik değilim takip etmem kupon oynayacagım zaman sağlam analız cıkartırım ki sezon maçları bıttı bıraz duruldum ama olsun. Casino, rulet her türlü oynuyorum bazen arkadaşlarım kumarbaz falan dıyorlar hatta :D fakat alakam oldugunu düşünmüyorum oynamak için oynayanlardanım Charles bukowski misali diyelim. Sadece keyiften keyfim olmadıgı zamanlar banko kuponda gelse oynamıyorum. Hatta face hesabımı kapatmıstım tekrar acmayı kesınlıkle düşünmüyordum, fakat saygı değer üstadımız Melih Aydınus abimizin özel vip grubu için açtım. Vs vs byle işte ^^ Bu arada kupon konusunda henüz rakip tanımıyorum canlıdada aynı sekılde yeter ki keyfim olsun ☺ Kazandığımı kazandırdığımı, aynı zamanda kaybettirdiğimide biliyorum lakin kumarda şansımın fazlasıyla iyi olduguna inanıyorum sezon başlayana kadarda sistem çıkarırım sezon başladıktan sonrada şeytanımız bol olsun diyeliimm ☺ 💰✔

    10|12
    0|0
    • Bende dalga geçiyorum kumarbaz diye ama helal olsun kardeşim rakibini göremeyiz bidaha ;)

    • Hepsini Göster
    • Bilemiyorum ki ben hiç 4den aşşağı görmedim aslında uzun uzun anlatılır tartısılır bır konuda neyse :s

    • vav, sen de benim gibi pek mütevazısın. en iyi görüş oaranın yüzde 55 ama bunu tüm samimiyetimle söylüyorum, bu yorumu 11 kişinin beğenmesine çok şaşırdım doğrusu.

  • Ben anliyorum :) kadikoyluyum fenerbahceliyim

    0|3
    0|0
    • Kadıköylü olmayla ne alakası var. ben de Brezilyalıyım o zaman.

    • Hepsini Göster
    • Kadıköy bana göre İstanbul un kalbidir. ben de fenerbahçeliyim.

    • Bravo 👋👋👋👋👋

  • valla kıyaslamak istemem. ama ben çok koyu fanatiğim. çoğu maçları izliyorum. kendi takımımın lig maçları zaten banko. bir kupona girmediğim kaldı :)

    0|2
    0|0
  • Bence erkeklerin de hepsi değil ama çoğu anlamıyor :)

    0|1
    0|0
    • o nasıl oluyormuş peki.

    • Kızların hepsinin anlamadığı gibi, erkeklerin de hepsi anlamıyor yani :)

    • ama sayısı çok az.

  • Hayır tabii ki

    0|1
    0|0
  • Olabilir ama ben maç izlemeyi severim mesela özellikle basketbol ve futbol 😊

    0|2
    0|0
  • Anlariz anlamasina da su offside'i yillardir, bana defalarca anlatilmasina ragmen hala tam anlamis degilim 😂

    0|1
    0|0
    • ofsaytın ne olduğunu erman Toroğlu ve Ahmet çakar bile zor anlatır. biraz karışık.

    • Al iste. 😂

  • Ben hic anlamam

    0|1
    0|0
  • kendimi bildim bileli ultrAslanım futbol en zevk aldıgım spordur. Neden kadınlar tarafından böyle ön yargı var anlamam toplum yapısındanda olsa gerek valla izlemeyen varsa izlesin oynamak isteyen varsada çekinmesin 2 yıldır oynuyorum ve sayesinde psikolojik rahatsızlıklarımı yendim

    0|1
    0|0
    • yazdıklarınıza aynen katılıyorum çünkü çok doğru.

  • Anlayanları var

    0|1
    0|0
  • anlarlar ben anlıyorum ilgim var

    0|1
    0|0
  • Anlayan elbet vardır, her erkek futboldan anlamaz zaten.

    0|1
    0|0
  • Zerre kadar anlamam

    0|1
    0|0
  • Sacmalama tabi ki de anlar
    Bileklerim hassas olduğu için voleybol oynayamiyorum basketbol sevmiyorum en mantıklı Olan futbol ve kaleciliği iyi yaparım

    0|1
    0|0
  • Anlayanlar var, kız kardeşim futbola gidiyor mesela fakat ben hiç anlamam 😁

    0|2
    0|0
    • futbolcu olacak herhalde , kız kardeşin...

  • Ofsaytı biliyorum ben hıhh 😏😏

    0|1
    0|0
  • Erkekler kadar anlamaz

    0|1
    0|0
  • Nedn anlamasin shsn bn e sne futbol oynadm ama bir ise yramadi

    0|1
    0|0
    • yetenek yok muş demek ki.

    • Hepsini Göster
    • neye olacak, anlamama sevindi kız.

  • Oynuyorum anlarım 😁

    0|1
    0|0
  • ilgilenmiyorum aptalca olduğunu düşünüyorum. bu kadar para akıtmaya ne gerek var.

    0|1
    0|0
    • para akıtma işi , farklı bir konu. futbol büyük bir ekonomi, bacasız sanayi.

    • Hepsini Göster
    • herkes her şeyi çok biliyor zaten

    • aynen öyle, agresif ve defresif kız. ben futboldan bahsediyorum sen konuyu neredeyse İstanbul menkul kıymetler borsasına getireceksin. yazdığımı bilmek için ekonomist olmaya gerek yok yani..

  • ben anlamam

    0|1
    0|0
  • Anlarım, eskiden de severek takip ederdim. Euro 2016'yı falan takip ediyorum şu sıralar da artık pek izlemem. Türk futbolu izlenmeye değmez. Dünyanın parasını kazanıyor sivri zekalılar yıllardır doğru düzgün bir başarı elde edemediler. Bir derbi izleyelim, maça gidelim desek "futboldan anlayan" holiganlar yüzünden olaylar çıkar, keyfimizin içine edilir. Son olarak; cinsiyetle ne alakası var la futbolun?

    0|3
    0|0
    • ben tüm kadınlar değil çoğu anlamaz dedim. yazdıklarınıza katılıyorum. cinsiyetle alakası şu , erkekler futbolu daha çok severler, alakası bu gı...

    • Hepsini Göster
    • Espri. Ailemin mesleği sebebiyle birkaç yıl ingiltere'de yaşadım.

    • tamam, sağol...

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ülkenin neredeysen her ilinde birden fazla kadın futbol takımı var. Cinsiyetle futbolun ne alakası var?

    1|2
    0|0
    • kadınlar futbolu artık sevmeye başladılar, bu dikkatimi çekiyor.

  • ortalığı karıştırıyım biraz :d valla elimizde ne kadar güzel şey varsa hep kızlar elimizden almaya çalışıyor ortak olmaya çalışıyorlar -.- futbolu onlara yedirmeyiz futbol erkek alanıdır, ellerinini hamuruyla erkek işlerine girişmesinler, futbol konuşan hatun seksi çağrışıtıroyr bende :d burdan tüm pembelere seslenriyorum hepiniz çok tatlısınız ama futboldan uzak durun :D

    0|1
    0|0
  • anlamaz

    0|1
    0|0
  • Hayır anlamazlar.

    0|1
    0|0
  • Anlayan arkadaşlar var. Benden fanatik bir tanesi. Fenerbahçe söz konusu olduğunda babasını bile tanımıyor

    0|1
    0|0
    • kızlardan istisna olsa da, futbolu çok sevenler var.

  • Anlayanlar var

    0|1
    0|0
    • zaten hepsi değil çoğu anlamaz diyorum.

    • Çoğu anlamaz forma giyip stadda fotoğraf çektirerek anlıyor gibi gözükenler var

    • doğru, öyle tipler de var.

  • Hayır zannetmiyorum.

    0|1
    0|0
  • anlamaz tabi. anlayanı da illaki mevcut ama..

    0|1
    0|0
  • Anlamaz ama daha iyi anlayan nadir kadınlar var

    0|1
    0|0
    • doğru ama kadınların hepsi banu yelkovan ya da gülengül altınsay değil ki...

  • Biz kadar anlayıp fanatik olanı bile var :) Futbol sadece biz erkeklere özgü bir şey değil ki :)

    0|1
    0|0
    • sorumu beğendiğiniz için teşekkür ederim. bir durum mu vardı, tam anlamadım da...

    • Bugün bir durum yok dostum :))

    • sağol dostum. ben futbolu sevdiğim için fanatik olabilirim ama holigan olamam. erkeklere özgü değil ama erkekler daha çok sever.

  • Ofsayti ogrenmislerse herseyi biliyorlardir 😂

    0|1
    0|0
  • anlamıyorlar kanka

    0|1
    0|0
  • anlamaz

    0|1
    0|0
  • bilmem anlamaz heralde

    0|1
    0|0
  • Kadınlar herşeyden anlar ;)

    0|1
    0|0
  • anlıyo benım cevremdekıler valla

    0|1
    0|0
    • ben hepsi anlamaz demiyorum zaten, çoğu diyorum.

    • Hepsini Göster
    • o zaman teşekkür etmemde bir sorun yok efendim teşekkürler :d

    • rica ederim efendim, sonun da orta yolu bulduk ve anlaştık.

  • anlamaz

    0|1
    0|0
Yükleniyor...