Halaa aklınızda degıl mıı

Askınızı nasıl unutmayı basardınız? Halaa aklınızda dımı ? Unutmaya calısıyorum ama cok zor ne kadar mesgul olsamda gırıyo aklıma. Ne kadar sure gorusmeden onu unutabıldınız


0|0
6|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Kimseyi unutmak için sevmedim ben .

    0|0
    0|0
    • Bende oyle zaten bı tek onu sevdım, asık oldum ama bı sure sonra benı bırakıp gıttı unut dedı ne kadar ıstemesemde unutmak zorundayım

    • Hepsini Göster
    • yok be ben kendımden soguyodumda ondan sogumuyodum :D her haliyle cok ttatlı gelıyodu zaten cok tatlı bakıyo dıye benden dayak yemıslıgı var tokat attıyodum asdfd :D

    • Teşekkürler .

Erkekler Ne Diyor 6

  • Herşey kafada bitiyor. Elbetteki onunla ortak bulunduğunuz ortamlar olsun, yaptığınız eylemler olsun ya da sana onu hatırlatacak eşyalar olsun bunların hepsi senin onu daha çok hatırlamana sebebiyet verir. Bunlardan bir süreliğine uzak durmaya çalışman sana unutma ya da derecesini azaltma konusunda yardım edebilir.

    ama yegane sonuç kafada bitiyor ..

    0|0
    0|0
    • Bunları bende soyluyorum kendıme ama unutmak ıstemıyorum

    • Hepsini Göster
    • Abartmayın la. ne takıyonuz bu kadar ?

      Görende zannedicek Türkiye'de ki kızlar Leyla erkekler Mecnun anasını satim.

      Gözünde büyütme onu o kadar. İlla unutmucam diyosan ara konuş. Yook olmaz diyosan da unut.

      Seç seçimini ilerle, bekleme yapma ..

    • Abartmak hosumamı gıdıyo sankı. Asktan daha onemlı seyler var evet ama asık olunca kendıını bıle dınleyemez ınsan gunlerdır ne uyku ne yemek nede mutluluk hıc bı seyın yuzunu gormedım ben. Boyle mı olmasını ben ıstedım sankı Mal gıbı sevdım ıste Cezamıda cekıyorum. Yasanmıs 1 sene oyle kolay kolay bı unut denılınce unutulmuyo ıstee

  • Dört beş ay yetti de arttı evladım ama psikiyatr desteğide aldım. Sana önerim enerjini ve dikkatini sana prim getirecek faydalı uğraşlara yönlendirmen emin ol kısa sürede hormon düzeyin normale iner saygılar...

    0|0
    0|0
  • geri dönme umudu kalmadıysa 3-4 ay geçtikten sonra yeni sevgili yap aklına geldiğinde başka şeyler düşün

    0|0
    0|0
  • :p çivi çiviyi söker

    0|0
    0|0
  • ohooo başka iş kalmadı di mi. PS4 ne zaman çıkacak beyler?

    0|0
    0|0
  • 2 yıl oldu hala aklımda ne zaman ismini duysam tuhaf oluyorum.

    0|0
    0|0
    • 2 yıl mııı cok fazla degıl mı yaa :( halaa sevıyomusun onu

    • Hepsini Göster
    • sen merak etme ah alanın yanına kalmaz

    • umarım

Kızlar Ne Diyor 6

  • ben şunu biliyorum, eğer her gün görüyorsan kendini soğutmak istesen bile unutamıyorsun...

    0|0
    0|0
  • Bende 4 ay surdu :S

    0|0
    0|0
  • Çok sevdiysek unutulmuyor bunu başaran yokki

    0|0
    0|0
  • sağolsun elinden geleni yapı benim yapacağım bişey kalmadı

    0|0
    0|0
  • yaptığı kötülükler dışında aklımda hiç güzel bir anı kalmadı. o kadar kötüydü ki. çok şükür unutuldu başkasıyla beraberim. 5 ay sürdü diyebilirim unutmak

    0|0
    0|0
  • en az 1 ay, en geç 4 ay mutlaka unutulur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...