Doldurur mu millet?

Dumbell bench ve dumbell fly gogus ortasını doldurur mu? goguslerimin ortası ayrık. bu hareketleri yapsam dolar mı?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Cable cross ve butterfly da yapabilrsin

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • Erkeksen ise yararda

    Kizsan Genetik duzelmez yani

    0|0
    0|0
  • Fly ortayı doldurur

    0|0
    0|0
  • foto atsana incelemem lazım :D

    0|0
    0|0
  • mahrem diye bir şey kalmamış

    0|0
    0|0
    • Tutup da mememin fotografını mı attım da zihniyete bak

    • onuda at o eksik kaldı le havle sizin cehalet bizim zihniyeti geçiyor.

    • Kardeşim bir işine git ya geri kafalı mısın nesin sanane istediğimi sorarım istersem fotoğrafını da atarım seni alakadar etmez. bir bilgin yoksa kes sesini yorum yapma

  • belki biraz dolabilir ama zaten genetiğinde olan bişey çok bişey değişmez herkesin ayrık :D

    0|0
    0|0
  • dollmaz hiç uğraşma

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...