Bakarmısınız..siz olsanız ne yapardınız..

kuzenimin kucagına oturmuştum bir arkadaş fotografa çekmiş face de paylaşmış..erkek arkadaşım bunu gördü bana demedigini brakmadı...ilişkiy bitirdi...kaşar..o* herşey dedi...kuzenle aramızda hiçbişey yok olamazda çok yakınız kuzenim o benim..ayrıca aynı sıfıfta okuyoruz...bu yüzden ayrılması mantıklımı..?siz ne yapardınız..?


0|0
9|18

En İyi Kız Görüşü

  • bak ablam burda erkek arkadasin cok hakli haliyle seven kiskanir iste seni kiskanmiski o tepkiyide vermis ama inaniyorumki seninde bir art niyetin yoktu kuzenini kardesin gibi gördügün icinde belki o anda kucagina oturmusun ama iste sonucta erkektir o anda kuzeninin beyninden neler gecti bilemeyiz.sen en temizi erkek arkadasinla tekrar konus ve birdaha böyle bir hata yapmiycaginada ikna et onu eger seni cidden seviyorsa zaten bu seferlik affedecektir ayricada burda sana kasar diyenlerin emin ol disarda ne cok kasarliliklari var o yüzden takma sen kafana tammami fistigim...bol sans

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Erkekler kadınların gayri-ciddi davranışlarından pek haz almaz hele erkeklerle olan dostluklarında. Olaya sadece kucağa oturmak olarak bakma. Ve ya akraba olsun, olmasın... dışarıya nasıl yansıdığını düşün.

    Toplum içinde erkeklerle gereksiz samimiyet kurulması, ayrılık için geçerli bir sebeptir ama hakaret edilerek ayrılmayı da gerektirmez.

    1|0
    0|0
  • Kusura bakmada ne kadar yakında olsan o bir erkek ve bunu hak etmişsin sen.

    1|0
    0|0
  • Kusura bakma ama yaptıgının karsılıgını almıssın keske hiç yapmasaydın böyle bir şey. Ben de olsam ben de ayrılırdım herhalde

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşın kuzenini kucağına oturtsun

    Empati kur bakalım :)

    1|0
    0|0
  • Bence haklı hata etmişsin biraz .

    0|0
    0|0
  • Ayrılmazdım ama soğukluk girerdi araya

    0|0
    0|0
  • Kuzen dahi olsa neticede erkek hormonları olan bir erkek. En basiti kuşu kalkar evladım saygılar...

    0|0
    0|0
  • Ayrılmak için geçerli bir sebep. İnsan bu yaşta abisinin kucağına bile oturmaya çekinir. Kuzeninin kucağına oturmakta hem fazla rahatlık hem partnere büyük saygısızlık. Bilemiyorum belki yanlış düşünüyorum ama fikrim bu.

    0|0
    0|0
  • Adam haklı beyler!

    0|0
    0|0
  • kuzen olsanızda sonuçta o bir erkek..

    0|0
    0|0
  • Sinirleri yatışınca bir kez daha konuş.

    0|1
    0|0
  • adam kıskanmış seni, ayrıca ne gerek var ki neden otuyorsun?

    0|0
    0|0
  • Kuzeninin kucağında ne işin var. Sanki 5 yaşındasınız.

    0|0
    0|0
  • ohaa lan ohaa kuzende olsa oturulur mu? çok iyi etmiş.

    0|0
    0|0
  • Yakın veya uzak ne işin var kucakta. İyi etmiş...

    0|0
    0|0
  • ula şansımıza yanlışlıklada olsa kucağımıza oturan bir kuzenimiz olmadı dur dur bizde yanlışlıkla öpüşmüştük

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • ben olsam kesin soğurdum yani kuzen muzen dinlemezdim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Aslında empati kurunca mantıklı geliyor. Onun kuzenini kucağında görsen tepkin ne olurdu ?

    Kıskançlık yapmış haklı olarak. Keşke öyle bir hareket yapmasaydın.. Sakinleşmesini beklemelisin..

    0|0
    0|0
  • kıskanmış ışte ya :)) sakınleşmesını bekledıkten sonra konuşmalısın o boyle bır şey yapsa senın de hoşuna gıtmezdı heralde :)

    0|0
    1|0
  • bence cocuk haklı.aranızda bir şey olmasına gerek yok zaten kuzeninle.ben kuzenin olduğuna da pek inanmadım

    0|0
    0|0
  • Erkek aşçısından bakarsan evet ama bence yanliş çünkü sonuşta senin kuzenin ne var bunda

    0|0
    0|0
  • Sevgilin haklı.

    0|0
    0|0
  • ben olsam yüzüne bakmam be

    0|0
    0|0
  • bekle o arar senı ama uzerıne gıtme bence

    0|0
    1|0
  • kusura bakma ama haketmişsin. ne işin var senin kucakta falan ?

    0|0
    1|0
Yükleniyor...