KS'de genel af çıkartacak mısınız?

Burası sanal, çok ciddiye almıyoruz diyoruz ama ciddiye alıyoruz, onu bunu engelliyoruz

Engellediğiniz bütün üyeleri affedeceğiniz bir gün olacak mı? Bende 1 üye engelli, içim üzülüyor, engelini kaldırmayı düşünüyorum. Bana katılmak isteyen var mı?

  • Kaldırdım gitti
    30% (3)20% (1)27% (4)Oy Ver
  • Benden özür dilesinler düşünürüm
    10% (1)20% (1)13% (2)Oy Ver
  • Hayır asla
    60% (6)60% (3)60% (9)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
C şıkkı açık ara kazandı, sanalı gayet de ciddiye alıyoruz, engeller koyacak kadar. Burada yazılan bir tek şeyle sevinip üzülebiliyoruz. Bular yalan değil.


Herkese iyi akşamlar, ben halvete çekiliyorum. Yoruldum

0|0
18|12

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır zaten karşılıklı engelliyiz onlarlar.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Ben A seçtim ve ben 1 senedir hiç kimseyi bu sitede engellememiştim ama şimdi değiştim :).Bir sene bana hakaret edenleri bile engellemiştim ama şimdi farklı düşünüyorum.Şimdi engelleri daha sık kullanacağım.Benide engelleyenler var.Bende hiç onlarla kavga etmedim , hakaret etmedim yinede engellemişler.Bende onlara bastım engelli :).Bundan sonra böyle.

    2|3
    0|0
  • Engellediğim kişileri nedenleri belli zaten bir avuç insan.Hayır,kaldırmayacağım.

    1|2
    0|0
    • sizde adalet denen bişey yokmu arkadasm benmle konusurken admin,moderatör kimliğinizi bir kenara koycaksınız admin olmak sizi basbakan mı yapıyo nedir bu havalar

  • Engelli kimse yok şuan listemde bir süre sonra kaldırıyorum engellerini :) Ama sorularına falanda gitmiyorum :)

    0|1
    0|0
  • hakaret edenleri engellerim birde muhattap olmak istemediklerimi ayrıca neyin affı bu benim kişisel kararım onlarda bana bayılmıyor böyle iyi

    1|1
    0|0
  • Ne'er.

    0|1
    1|0
  • Asla kaldırmam

    0|1
    0|1
  • listem baya kabarıktı bikaç ay önce affettim ama yenileri affetmeyeceğim çok sinirimi bozdular... onlara selam olsun...

    1|1
    0|1
  • Evvel ki gün 4 5 kişi vardı engelli kaldırıverdim hepsini şu an engelli kimse yok

    0|1
    0|0
    • işte bu! Rahşan affı asdfghj

    • Hepsini Göster
    • bu en iyi cevap. Ayrıca Haxball'dan kıyak yaptım ahaha

    • Haxball ? asdfghj

  • 4 5 kişi vardı.2 gün önce kaldırdım engelleri..

    0|1
    0|0
  • engel demek huzur demek :D ks iyikide böyle bişiyi düşünmüş .

    0|2
    0|0
  • Ben ne olursa olsun kimseyi engellemem. Banane yahu üşenirim vallaha

    0|1
    0|0
  • boşuna girmediler oraya :D kalsınlar orda

    0|1
    0|0
  • Yok suçlular engelledim özür dileybilirler. Belki birgün kaldırrıım çok önemli değiller.

    0|1
    0|0
  • durduk yere kimseyi engellemem aşırı sinir etmişlerki engellemişim o yüzden kaldırmam...

    0|1
    0|0
  • Hayır asla

    0|1
    1|0
  • Hayır asla .

    0|1
    0|0
  • Şuana kadar hiç bir üyeyi engellemedim.

    0|1
    0|0
    • Çok teşekkürler. Soruna 5 yıldız verdim.

Erkekler Ne Diyor 12

  • aklıma bile gelmiyor, engelli listem üyelikleri kapandıkça eksilir, yoksa dursun orada. Vicdani bir sorumluluk hissetmiyorum, bana ne mk yaaa

    1|1
    0|0
  • Gereksiz işler. Hem biz engelledikçe onların da g*tleri kalkıyor mis gibi. Kalkmaya devam etsin. Biz tavşanmışız onlar dağ. he la he

    1|1
    0|0
  • Benim burada bir kankam var eski hesabımdan yani wegabond hesabımdan bana sebebini söylemden engelledi keşke o'da benim engelimi kaldırsa.

    0|1
    0|0
  • Yalnız B şıkkı çılgın. Engellediğim kişi bana nasıl ulaşacak bilemedim ..

    Engelleyenleri engelliyorum zıt kafada olduklarım genelde. Salla gitsin ..

    0|1
    0|0
  • Özür dilesin öyle bende de 3 kişi var engelli :)

    0|1
    0|0
  • Engelli listem;

    Herhangi bir üyeyi engellemiş değilsin.

    0|1
    1|0
  • engelli olanlar bende yobaz beyinler kaldırmayı düşünmüyorum

    1|1
    0|1
  • bende 1 üye engelli, engelini asla kaldırmam çünkü iğrenç ve yalancı bir insan..

    0|2
    1|0
  • 5-10 kişi var kaldırmam engel filan

    0|1
    0|0
  • Ben affetmem. Engellediklerim küfürbaz.

    0|1
    0|1
  • Kaldırdım gitti

    0|0
    0|1
  • Valla beni engelleyenleri geçen haftaya kadar engellemiyordum ama ben de başladım beni engelleyineleri engellemeye. He sonra kaldırdım engeli ne gerek var diye ama sonra düşündüm bunlar beni engelleyecek beyindeyse en iyisi engellemek dedim. Sebebini bilmediğim, bazılarını ilk defa gördüğüm üyeler engellemiş ilginç.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...