Emre Mor denince siz ne diyorsunuz?

Keşke ilk maçlarda da ilk 11 de olsaydı. Adam diyorum, efsane diyorum, geleceğin Messi si diyorum. Allahım sakatlıklardan korusun, diyorum.


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Yıldız olma potansiyeli yüksek. Bazı futbolcular fazla misyonu kaldıramayıp sönüyor. En önemli örneği Bojan Krkic. Bu adama bakınca emreyi görüyorum tipte benziyor. Sonu benzemesin.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • takımın g0tünü 18 yaşındaki bebe topladı. yazıklar olsun

    1|0
    0|0
  • Amin amin, çok iyi oyuncu

    1|0
    0|0
  • Kaliteli çocuk

    1|0
    0|0
  • o bir yıldız

    1|0
    0|0
  • Aynen öyle ;-)
    Sol bek İsmail KÖYBAŞI da neden oynamadı? 0_0
    Gizli kahran bence...

    1|0
    0|0
  • adam çok iyi ya

    1|0
    0|0
  • Çok iyi futbolcu...

    1|0
    0|0
  • iyi topçu

    1|0
    0|0
  • Geleceğin Robbeni olacak tarihe geçecek bu çocuk

    1|0
    0|0
  • Yeter diyorum.

    1|0
    0|0
  • Gelecegi baya parlak bir sıkıntı yaşamazsa ardayı falan geçer.

    1|0
    0|0
  • İyi bir futbolcu..
    kendini futbola adarsa, çok başarılı olacak..

    1|0
    0|0
  • Kendini avrupa'ya atarak canını kurtarmış çocuk derim

    1|1
    0|0
  • Amin ortak

    1|0
    0|0
  • türkiye de olsa çoktan bitmişti.. kıymetini biliyorlar. yetenekli

    1|0
    0|0
  • Messi olamaz da çok yetenekli zaten yetenekli olmasa dormund antrenmandan alıp imzaya götürmez adamı

    1|0
    0|0
  • emre mor futbolcu olmasaydı ve yolda görsen iltifat etmezdin. ye kürküm ye adasdsadads...

    1|0
    0|0
  • hepsi gerekeni yaptı ve cevapları verdi emreye ozana arday diecek bişi yok ama kalede cok sağlamdı

    1|0
    0|0
  • çok büyük hata yaptı dortmunda gitti oynucagı mevkilerdeki dortmundlu oyuncuları kesemez

    1|0
    0|0
  • allaaaaaaaah metttinnnnn diyi veriyorum o anlamıyor zaten :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 11

  • Aferin ona

    1|0
    0|0
  • Şimdi baktımda 97 doğumlu ama parantezin içinde 18 yaşında yazıyor :D 19 olması gerekiyordu. Böyle anormal şeylere takıldığım doğrudur sd

    1|0
    0|0
  • Wonderkid

    1|0
    0|0
  • Tanımıyorum diyorum.

    1|0
    0|0
  • Eyfel Kulesinin Mor renge bürünmus olması gelir😍😍

    1|0
    0|0
  • amin diyorum

    1|0
    0|0
  • Ulan 2 yıldır aşık olduğum biri var bu Emre'yi görünce aklım karışıyor Emre'ye yoneliyor gibi oluyorum hshdhhdhdhd Maşalllah nazar değmesin♡

    1|0
    0|0
  • Mordan tiksindirme biZi

    0|0
    0|0
  • Tanımıyorum

    1|0
    0|0
  • Ya bugün sürekli onun ismi dolandı ortada çünkü tek koşturanda o gerçekten çocuk hakkını veriyor gencecik yaşında milli takıma dahil olmuş ki geleceği çok parlak kesinlikle allah yardımcısı olsun dilerim bütün kapıları ardına kadar açılır takımın içinde dışlandığını duydum yazık resmen çekememezlik var.
    bir işe yaramayan arda turanı övenlere kapak olsun bu çocuk Tarih Yazacak ben öyle hissediyorum helal olsun türklerin gururu Emre Mor...

    1|0
    0|0
    • Amin takım için de dışlandı dedikodusu var evet ilk maçlarda pas falan verilmedi ama ben dışlanmış biri olduğunu zannetmiyorum hele şu saatten hiç olmaz da. Umarım diğer milli takım üyeleri ona iyi abilik yapar. Bunu yazarken aklıma cedi osman geldi sjsjs o abileri tarafından iyi kollanıyordu umarım Emre Mor da iyi kollanır türkçe bilmiyor sanırım ilişkiler de belki onun etkisi de olur neyse yolu açık olsun yaşı genç yolu başarılarla dolu olur inşallah

    • Amin inşallah başarılı olue geleceği ama yurt dışında yetişmiş olması bişeyi değiştirmiyor takımdan bir kaç kişide yurt dışı doğumlu.
      Kesinlikle katılıyorum umarım bir abilik yaparlar her konuda şans tanırlar onların desteğide onun için çok önemli

  • Gurbetciler cidden çok yetenekli.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...